سلام 

بچه ها به نظر شما چیکار کنیم رفتار بعضی از پدر و مادر ها اصلاح بشه؟ یا باید حرف شون رو گوش کنین و تحمل کنیم؟ (که خیلی عذاب آوره) این مشکلی که من میگم شاید واسه تون مهم نباشه، شایدم شما هم درگیر چنین رفتاری هستین.

نصیحت های پی در پی پدر یا مادر ! با اینکه بیست و چند ساله هستم هنوزم پدر و مادرم میگن جلو مهمون اون کار رو بکن، به فلانی سلام کن اون لباست رو بپوش با اینکه خودم میدونم و بهتر هم میدونم ولی بازم میگن! 

آدم روز به روز بزرگتر میشه با آزمون خطا رشد میکنه مطالعه میکنه و ... خودش یاد میگیره مخصوصا چیزهای پیش پا افتاده رو ولی بعضی پدر و مادرا این اشتباهات شون رو ترک نمیکنن و گوش دادن به این کارها هم خیلی سخته اونم وقتی که بزرگ شدی، حالا اگه یه بچه شش ،هفت ساله باشیم عیبی نداره ولی وقتی داری به سی سالگی نزدیک میشی واقعا دردناکه به نظر شما باید چیکار کرد ؟


مرتبط :

انگار پدر و مادرم نمی خوان قبول کنن که بزرگ شدم

چطور به پدر و مادرم بفهمونم به من فکر نکنن

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم

هیچ علاقه ای به پدر و مادرم ندارم

نمیدونم من درست میگم یا پدر و مادرم ؟

حرف های پدر و مادرم آزارم میده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)