با سلام خدمت همه دوستان عزیز

خود من یک پسرم و حس و میل مردان و پسران نسبت به جنس مخالف رو کاملا ازش آگاهی دارم و درک میکنم . اما چیزی که میخوام بدونم اینه که آیا زنان و دختران هم نسبت به جنس مخالف میل جنسی و عاطفی دارند ؟

در اینجا دو جواب رو میشه فرض کرد ، آری یا خیر

اگه دخترها و زنان هم نسبت به جنس مخالف میل و گرایش دارند این سوال پیش میاد که پس چرا در اماکن عمومی و کلا در جامعه به مردان و پسران نگاه نمیکنن همان طور که پسرها به دخترها نگاه میکنن و چرا زنان و دختران با بی اعتنایی از کنار مردان عبور میکنند و توجهی به آنان نشان نمی دهند؟!

و اگه جواب اینه که دخترها و زن ها نسبت به پسرها و مردان میل و حسی ندارن باز این سوال پیش میاد که چرا بعضی از زنان و دختران با جنس مخالف رابطه برقرار میکنند ؟!

قشر و افراد خاصی از جنس مونث مد نظر نیست و در اینجا منظور همه دختران و زنان در رابطه با امیال غریزی و طبیعی و بالقوه ملاک هست . یعنی مثلا اگه بگیم بعضی از دخترها به خاطر اعتقادات شون ارتباطی با جنس مخالف برقرار نمیکنن ، این مطلب بحث دیگری است و هدف بررسی حالت غریزی و فیزیولوژی جنس مونث هست .

با تشکر


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

باید داد بزنم و بگم من نیاز به ازدواج دارم؟

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) اطلاعات عمومی جنسی (۱۵ مطلب مشابه)