سلام 

چکار کنم که خواهر 10 ساله م متوجه بشه که باید مسواک بزنه، اصلا حرف گوش نمیکنه ولی از یه طرف با خودم  میگم بی خیال شو بذار همه دندون هاش سیاه بشه بعدش مجبوره لثه مصنوعی بذاره!  

از طرف دیگه اون روحیه لطیف و مهربانانه در وجودم زیاد میشه که این هنوز بچه هست و خوب و بد رو نمیدونه، من باید هر جور شده این رو راهنمایی کنم تا به خودش لطمه نزنه، من چون بزرگترم عواقب مسواک نزدن و تو اطرافیان خودم متاسفانه زیاد دیدم، طرف رفته بود دو میلیون هزینه کرده برای لثه مصنوعی و شب که میشد میذاشت تو آب نمک .  

یا این که دندون میکارن اونم فک کنم یه پیچ میزارن تو لثه، اونم مقاومتی نداره بعد مدتی در میاد، راستش من تو بزرگ کردن این بچه نقش دارم و واقعا دلم نمیخواد این بلاها سرش بیاد و درد تحمل کنه ، دوستان خدا خیرتون بده اگه راه حلی دارین که مجبور بشه مسواک بزنه بهم بگین 

لطفا بهم راهنمایی کنید 

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)