سلام بچه ها 

دلم خیلی گرفته خیلی ... ۲۲ بهمن شدم ۲۶ ساله. درسته من بزرگترین نعمت رو دارم، سلامتی و پدر مادر خوب، خونواده ی سالم و از همه مهم تر خدایی که همیشه همراهم بوده و هست ولی دل خوش ندارم، دلم میخواد یه همراه داشتم یکی که واسه خاطر خودت تو رو بخواد نه پول بابات، خدایا واقعا موندم تمام امکانات باشه اون وقت ته دلت خوش نباشه. خیلی ها میگن تو تحمل کن یه آدم خوب میاد سراغت آخه مگه میفهمن که من چی میکشم از تنهایی . بابا چرا متوجه نیستن پدر و مادر و خواهر و برادر، دوست و آشنا جای خودش .

الان چند شبه دستم رو روی موهام میکشم تا خوابم ببره، دلم برای خودم بدجوری میسوزه. یه تجربه بد دارم با بی فکری و بدون شناخت کامل ازدواج کردم، توی بیست روز همه چیز معلوم شد، شکاکیت شدید، بد دهنی ، بی اعتمادیش و دنبال پول بودنش ، همه چیز ثابت شد .

به نظر شما دختری که اسم پسر از شناسنامش به خاطر اینکه هیچ گونه رابطه جنسی نداشته پاک شده خیلی بده ؟ آش نخورده دهن سوخته. هر کی میاد تعریف میکنن ازم ، اما وقتی ماجرا رو میگم ،  میگن نه . 

بابا به خدا من هیچ کاری نکردم، شما اگه پسر باشید چه طور بهتون بگم. انقدر غصه توی دلم هست که نگو و نپرس، جلوی مامانم اینا نمیشه گریه کرد ناراحت میشن. یه بار پست گذاشته بودم یه کم حالم بهتر شد. هر کی میاد یه جوری میرم توی ابرها بعدش منو میذاره کنار. 

چه طور این مساله رو برای طرف مقابلم توضیح بدم که هیچ اتفاقی نیفتاده ؟ زمان مناسب برای گفتنش کی هست ؟ به خدا دیگه خسته شدم. نمیتونم هرگز این مساله رو پنهون کنم چون اون وقت عذاب وجدان میگیره منو. 

دوستای گلم ان شاء الله همه تون خوشبخت بشید. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)