سلام دوستان

یه سوال از همه تون داشتم ! اونم اینه که چه کسانی حرف دیگران واسه شون مهم نیست و بهش بی اعتنا هستن و نمیگذارن در زندگی و خودشون اثر بگذاره؟ البته منظورم از حرف دیگران، حرف افراد باتجربه و عاقل و دلسوز و واقع بین که خوب و صلاح مون رو میخوان نیست . 

افرادی که تو همین وبلاگ میگن:

آدم باید زندگی خودش رو بکنه و نذاره حرف های منفی و بد و یا بیهوده دیگران روی ذهن یا زندگی شون اثر بگذاره ، تا چقدر خودشون رعایت میکنن؟ واقعا عملیش هم میکنین ؟ اگه اینطور هستین، بفرمایین بگین که؛

چی کار کردین که به این مرحله رسیدین ؟

چون خیلی ها هستند که روی این مسئله حساس هستند، من خودم قبلا از جمله افرادی بودم که خیلی خیلی حساس و زود رنج بودم و تا یکی حرفی بهم میزد ( البته حرفاشونم بد بود) گریه میکردم و ناراحت میشدم. ولی حس میکنم دیگه مثل قبلم نیستم، چی کار کنم دیگه مثل قبلم حساس نباشم ؟ 

خیلی از افراد هستند که واقعا نمیدونن چه حرفی رو چه جوری یا کجا بزنن که به کسی صدمه نرسه و ناراحت نشه، بعضی هاشون بدون قصد و غرض این کار رو میکنه ولی بعضی ها هم ...

و خیلی از کاربرانی که در این وبلاگ حضور دارن و یا اطرافیان مون و در ایران و جهان حضور دارن، ممکنه این درجه حساسیت رو داشته باشن، راهکار درست و منطقی بدین تا ما هم استفاده کنیم. واقعا برام سوال شده بود که پرسیدم.

پیشاپیش از افرادی که نظر میدن تشکر میکنم (به قول یکی از کابران).


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)