سلام دوستان

یه ماجرایی ذهن منو مشغول کرده، من دختری هستم ۲۰ ساله، اصلا اهل رابطه های غیرمُجاز حتی دوستی  مجازی و اینا هم نبودم و نیستم . خب حالا یه مساله ای هست . من اطلاعات جنسیم  تقریبا بالاست . هم از نظر پزشکی ، هم احکامی هم عرفی و خلاصه همه جوره اطلاعاتی دارم . حالا یا از طریق مطالعه کردن تو همچین سایت هایی یا سایت های پزشکی یا رمان خوندن و ... . کلا گیراییم هم در این موارد بالاست.

حالا با وجود میزان اطلاعات من گاهی اوقات که با کسی صحبت میکنم در هر موردی که متوجه اطلاعاته من میشه به شدت تعجب میکنه حتی یه بار داشتم با یه روانشناس حرف میزدم وارد این موضوع شد و یه کم سوال ازم پرسید بعد یه جمله تو حرفاش گفت که خیلی ذهنم رو مشغول کرد،گفت : ماشاء الله خوب اطلاعاتت از منِ متاهل هم کامل تره ها و ... ، حالا اون روز تا حالا بدجور این حرف رو مخمه.

مثلا اگه فردا روزی با خواستگاری به تفاهم کامل رسیدیم و خواستیم در مورد موارد جنسی صحبت کنیم یا حتی بعدها با همسرم ، اینکه متوجه این میزان از اطلاعات من بشه باعث میشه در موردم فکر بد بکنه ؟ یعنی کلا نباید بروز بدم و مثل این صفر کیلومترها برخورد کنم ؟

میخوام دیدگاه یه شخصی که متوجه این موضوع  میشه رو بدونم؟

ممنون که وقت میذارید


مرتبط:

اولین بار در چند سالگی و چطوری با مسائل جنسی آشنا شدید؟

با یه رمان که اتفاقی خوندم با مسایل جنسی آشنا شدم!

10 سوال برای شناخت جنسی مرد و زن

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

کاش سطح اطلاعات جنسیم را بالا نمی آوردم

بعد از نامزدی شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم

آشنایی با اخلاق جنسی آقایان برای مخصوص خانم ها



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)