سلام 

من تازه عضو شدم تو اینجا، چند سالیه که خواننده خاموش خانواده برتر هستم.

من 22 سالمه از 19 سالگی و زمانی که پیش دانشگاهیم رو گرفتم افتادم دنبال کارهای استخدام توی یک ارگان دولتی و نظامی، خلاصه کلی تلاش کلی این ور و اون ور آخرش نشد که نشد،  هر سری به یک دلیل رد شدم ، یک بار سر اشتباه مسئول ثبت نام و نامردیش و چیزهایی که بهم نگفته بودن رد شدم ، سال های بعدش هر بار یه جا ایراد گرفتن، آخر سرم از پاهام که پرانتزی بود ایراد گرفتن.

من خیلی آدم متعهدی بودم ، سفر اربعین رفتم پیاده همون سال 95 ، اما آخرین باری که رد شدم بخاطر پاهام متنفر شدم ، بدم اومد اصلا انگار آدم دیکه ای شدم ، تحملم دیگه تموم شد به همه بد بین شدم ، همون سال اول رفقایی که دوست دختر داشتن و کلی کارها که کرده بودن همه قبول شدن رفتن بخاطر پدرشون، البته پدر بنده هم دستش خیلی میرفت اما کاری نکرد برام، عقده شده برام که چرا اونا رفتن اما من نرفتم ، سربازی هم بخاطر پدر گرفتم کارت پایان خدمتم رو .

الان 22 سالمه ، سه سال تلاش ناموفق داشتم از همه جا سر خورده شدم ،حالم خیلی بد بود. الان برای ترم زمستانی میخوام برم دانشکاه رشته زبان انگلیسی بخونم، افسردگی شدید هم دارم. یک سال با دختری حرف میزدم که همدیگه رو دوست داشتیم ، زیاد البته اصلا ندیده بودیم همدیگه رو و فقط همسایه قدیمی بودن ، فقط تلاشمو میکردم که به کاری هم علاقه دارم برسم و همین طور به کسی که دوسش دارم .

اما دو ماه قبل آزمون استخدامی گذاشت رفت کسی که دوسش داشتم زندگیم کلا پاشید، از اون به بعد دیگه انگیزه ای برای زندگی ندارم ، افسرده شدم حتی از خونه بیرون هم نمیرم ، اصلا بعضی اوقات میگم اینا تاوان دوستی با اون خانوم هست ، اما به ولله قسم ما اصلا همو ندیدیم و فقط ارتباط دورادور بود اما دوسش داشتم.

چکار کنم خیلی خسته م. وضع مالی مون خوبه به حدی رسیدم که میخام برم تو روستامون دامداری و پرورش گوسفند بزنم ، اصلا نمیدونم چکار کنم ، خواهش میکنم راهنماییم کنید بدجوری نیاز دارم . کنکور هم دادم اما چیزی نیاوردم. من تک پسر هستم و خانوادم منو سوسول بار آوردن ، چهار تا خواهر دارم از اولش سر کار نرفتم کاری از دستم بر نمیاد ، یعنی حرفه خاصی هم ندارم ، خیلی هم مغرورم ، بخدا موندم چکار کنم خسته شدم. تو رو خدا راهنماییم کنید ، برای دانشگاه هم فقط به زبان انگلیسی علاقه دارم نه حقوق نه حسابداری نه هیچی فقط زبان.

بعد اینکه قبولم نشدم ، خیلی علاقه دارم برم ، کلا از ایران برم ، میخوام برم کشورهای خارجی هر جا یه روز میخوام برم یه روز پشیمون میشم ، کلا نمیدونم با خودم چند چندم .


مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)