سلام دوستان

من حواسم به نعمت‌هایی که دارم هست و شکر میکنم، اما از وقتی یادم میاد داشتم حرص میخوردم، سر بدشانسی هایی که انگار فقط واسه من رخ میده ، یعنی تو دانشگاه قبول شدن ، تو درس ، تو پول ، تو خانواده ، تو روابط و ...

همش بد میارم، همش دارم خودخوری میکنم ، نمیدونم آخه چرا ؟ گاهی شدیدا حالم بد میشه از این افکار

، آدم بدی هم نیستم، دروغ نمیگم، غیبت نمیکنم، کسی رو اذیت نمیکنم ، اما دیگه تحملش رو ندارم ، وقتی انقدر رو راست و یک رنگ هستم، این همه بدبیاری برام پیش بیاد ، اصلا زبانم قاصره، نمیدونم دیگه چه جوری بگم .


مرتبط :

چرا خدا فقط هوای پولدارها رو داره؟

وقتی خدا هم نمیخواد خوشبخت بشی

خدا بر اساس چه معیارهایی نعمت ها رو تقسیم کرده

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)