سلام

پسری هستم ۲۷ ساله که تاکنون کوچکترین ارتباطی با نامحرم نداشتم ، سوالی از شما دارم ، وقتی تو اینترنت قدم میزنم ، و دیدگاه ها رو میخونم ، دختر ها در مورد هر چیز دقیق هستن و با حالتی مطمئن به بیان نظرشون می پردازند ، و میگن اگه فلان نباشه نمیشه ازدواج کرد و قبول نمی کنیم و ...

مثال اگه همسرم اجازه سفر مجردی نده ازدواج نمی کنیم، یعنی ارزش تشکیل زندگی مشترک رو بعضی ها تا این حد پایین میارن که اگه فلان نشه ازدواج نمی کنیم ، یا مثلاً وقتی توی اینستاگرام میرم ، هر پیجی رو باز می کنم ، دختری در نهایت غرور به ذکر تعاریف از خودش می پردازه ، و بعضی هاشون هم انواع هشتگ های روشنفکری رو به کار می برند، ببینید قصد توهین اصلا ندارم ، ولی یجوریه ، انگار همه اینجا فیلسوف هستن و در نهایت خرد به سر می برند ، و انگار دارن شعار میدن تا حقیقت رو بگن ، من خودم اهل شبکه های اجتماعی نیستم ، دانشجوی دکترا هستم اما چه در واقعیت چه در مجازی کم نظر میدم .  

سوالم اینه که ، این خانم های محترمی که در این حد شعار میدن ، واقعا به حرفاشون معتقد هستن ؟ راستش من یک بار خواستگاری چنین فردی رفتم ، با اینکه در مجازی یه پا فیلسوف و ملکه بود ، در واقعیت به کمترین شرایط ( منظورم مالی نیست ) راضی بود ، خیلی از این افراد کاملا مشخصه تُهی هستن و صرفا جهت کلاس گذاشتن نظر میدن . این نوع رفتار بین آقایون خیلی کمتره . خواستم بپرسم این افرادی که در این حد تو مجازی سخت گیر هستن ، تو واقعیت هم همینن ؟


مرتبط:

شخصیت تون در فضای مجازی و فضای حقیقی چقدر بهم نزدیکه؟

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

حرص تون از دنیای واقعی رو تو فضای مجازی خالی می کنید؟!

تفاوت دنیای واقعی و مجازی دختر مورد علاقه م برام عجیبه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)