سلام
چند وقتیه یه دختری رو زیر نظر دارم برای ازدواج. خیلی دختر خوب و خوشگل و سر به زیر و با کلاسیه و البته تو دانشکاه هم گروهی مون هم هست. خیلی شخصیتش روم تاثیر گذاشته طوری که وقتی کنارم وایمیسه یا از کنارم رد میشه یه لرزشی ته دلم احساس میکنم.

اینو گفتم که بدونید بخشی از قضیه هم غیر ارادیه! البته بگم که تا حالا حتی یه بار هم درباره این موضوع باهاش حرف نزدم. اخیرآ یه مشکلاتی پیش اومده راستش یکم دو دل شدم. یه بار چند روز پیش رفتم تو فیسبوک دیدیم یه چند تا عکس بی حجاب از جشن تولد خودش، که خودش هم توی اون عکس ها بود، گذاشته تو اکانتش.

راستش اولش شوکه شدم،گفتم بابا شاید کس دیگه ای باشه چون اسم پروفایلش دقیقآ اسم خودش نبود، ولی پیگیر که شدم فهمیدم خودشه. حالا از یه طرف این قدر تفاوت توی دنیای واقعی و مجازی برام عجیبه، از یه طرف هم نمیدونم باید چیکار کنم؟ اخه خودش حالا درسته مثلا دختر چادری و خیلی با حجابی نیست، ولی خیلی ساکت و آرومه و حتی موقعی که با پسرا حرف میزنه، نگاشون هم نمیکنه، یعنی در این حد رعایت میکنه اونوقت بیاد عکس بی حجاب بذاره تو فیسبوک، اونم نه یکی و دو تا ؟

باورش یکم سخته برام. البته خودم یه احتمالی که میدم یه دوست خیلی صمیمی داره که تقریبا میشه گفت بهش وابسته است و همیشه با هم اند،احتمال میدم که این قضایا زیر سر اون باشه چون زیاد دختر جالبی نیست و از این کارا زیاد میکنه. حالا نمیدونم چیکار باید بکنم؟ از یه طرف اون حس عجیب و اون علاقه شدیدکه تو کل دخترای دانشگاه فقط در مورد اون اتفاق میافته و دست خودمم نیست، و از یه طرف هم این قضایا. نمیدونم تکلیف چیه؟

راه درست رو بهم نشون بدید.


مرتبط:

شخصیت تون در فضای مجازی و فضای حقیقی چقدر بهم نزدیکه؟

دختران سخت گیر در فضای مجازی در واقعیت چطورند؟

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

حرص تون از دنیای واقعی رو تو فضای مجازی خالی می کنید؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)