سلام دوستان

خواهش میکنم دوستانی که جواب سوال منو دادن پاسخ بدن و البته متاهل هم باشن. چون منو راحت تر درک میکنن. بنده با خانومی ازدواج کردم که یک ازدواج ناموفق داشت. با هم ازدواج کردبم و قبل از اقدام گفته بودم برو مشاور و مشورت بگیر، به هر حال ایشون گفتن رفتن و حل شد. 

ما ازدواج کردیم بگذریم مشکلاتی اومد سر راهمون که قابل تحمل نبود و نیست. من سوالم اینه با خانومی که مرد ستیز و یا بهتره بگم از جنس مرد خوشش نمیاد، چه بابد کرد؟

خواهش میکنم توهین نکنید شوخی نکنید خنک بازی در نیارید. دور از جوون بقیه دوستان. منظورم محدود افراد هستن. چکار کنم که بشه بهش کمک کرد وگرنه نمیتونیم ادامه بدیم. ناگفته نماند خودشون معترف شدن از مردها بدشون میاد. گفتم چرا نگفتی و چرا با من ازدواج کردی؟ گفتن که فکر نمیکردم مهم باشه و ابنکه من ازدواج کردم نه برای غذا خوردن و لباس اتو کشیده پوشیدن و ... ، دنبال محبت و  امنیت دل بودم که تقدیم کنم و بگیرم. بنده دریغ نکردم. چون واقعا سزاوار بهترین هاست همسرم.

نمیگم احساساتی هستم ولی رابطه ورای زناشویی و عشق و محبت بین زوجین مد نظرم بوده و هست ولی ایشون به قول معروف ازشون بر نمیاد. دوستانی که تجربه دارن و یا اینکه علمی میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم لطف شون رو از بنده دریغ نکنن .

سپاسگزارم


مرتبط:

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

مردسالار بی احساس

چند سوال در رابطه با رفتار "مرد سالارانه "

زن ذلیلی و مرد سالاری الآن هم وجود داره ؟

چطور باید با مرد ستیزی بعضی از خانم ها رفتار کرد ؟

نحوه رفتار در یه جمع ضد زن چه طور باید باشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)