سلام دوستان ...

بیشتر روی سوالم آقایون هست ، ولی خانوم ها هم خوشحال میشم از شنیدن تجربه هاشون. چطور میشه به محبت بی دریغ همسر عادت کرد و متقابلا جوابش رو داد ؟

سوالم کلیه و برای مثال خودم رو مثال میزنم، من آقایی سی ساله ام و همسرم بیست و چهار ساله ، نزدیک به یک ساله که ازدواج کردیم، همسر من خانوم فوق العاده مهربان و با عاطفه ای هستن که مهرشون همیشه شامل حال منه، هر دو دانشجو هستیم ولی اکثر موارد ایشون قبل ناهار خونن و ناهار میپزن و هم ناهار و هم شام ، وقتی برمیگردم به گرمی ازم استقبال می کنن ، یا صبح ها زودتر از من برای آماده کردن صبحانه بیدار میشن و موقع بیدار شدن باز هم برخورد گرمی دارن .

البته فقط من نیستم ، برخی از همکارانم ( البته تعداد کثیرشون) و برادرام هم تقریبا اینطورن ولی من حس میکنم در مقابل همسرم با این همه محبت کوتاهی میکنم. در کل پیشنهادتون برای این مدل زوج ها چیه ؟

پیشاپیش ممنون از نظرات تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)