سلام

پسر ۱۹ ساله م ، زندگیم از موقعی که یادم میاد کتاب بوده و درس ، چند روزیه که واقعا دلم انگار تنها شده خیلی زیاد ، انگار تنهام ، چند روزه یه چیزی روی اعصابمه و داره منو دیوانه میکنه ، چند روز که نه از پارسال ، من واقعا دلمم میخواد یکی باشه پیشم ( جنس مخالفم ) ، ببخشید که اینو میگم  ، موقعیت اینکه با کسی دوست شم زیاد بوده خیلی ، ولی هیچ کدوم جلو نرفتم فقط واسه اینکه خودمو پاک نگه دارم ، ولی جدیدا از خودم میترسم که یهو برم جلو .

من آخه دیگه نمیتونم خودمو نگه دارم ، من اگه با کسی دوست شم تا تهش (ازدواج) هستم ، ولی میترسم که طرفم از این روابط زیاد داشته باشه و به این جور چیزها عادت داشته باشه ، منم یه پسر احساسی ،نابود میشم ، به خودم میگم که شاید خدا از زندگیم کمرنگ شده من این جوری شدم ( نماز هام رو درست نمیخونم ) ، از شانس بدم هم دختر دور رو برم زیاده یعنی من با این شرایط روحی و این همه دختر دور و برم .

چه کارش کنم این احساس لعنتی که شب و روز رو ازم گرفته ، اومدم خودم رو سرگرم کنم با ورزش و درس خوندن بیشتر ، ولی فایده ای نداره ، انگار تنهایی من شده مثل آدمی که یه چوب دستشه و هر روز دارم من زیر اون چوب کتک میخورم . قبلا این احساس نبود فقط زندگیم و دلخوشیم بود کتاب های درسیم ، ولی الان حال روزم ...

کمکم کنید . به نظرتون کسی وارد زندگیم بشه بهتر میشم ( خودم نظرم بیشتر به اینه متاسفانه ) یا یه راه حل بهم بدید که این حس رو از بین ببرم  ، دوستام توی رابطه هستن و انگار که خوشحالن از این موضوع ، نمیدونم به خدا ، دوستام هیچ تاثیری روی این حس من نداشتن، خیلی وقته که با این چند نفر رابطه ام رو خیلی کم کردم .

پسر دوست بازی هم نیستم واقعیتش ، کلا دو تا رفیق خیلی صمیمی دارم


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟

دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)