سلام

از اون جایی که یکی از شروط گذاشتن پست، کمک کننده بودنه اونه، خواستم با رجوع به پست نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟ یه سوالاتی رو مطرح کنم.

مخاطبم خانمای محترم هستن، توی این پست مطرح شده بود که یک آقایی ابرازِ عدم تمایل کرده بود که نمیخواد با یک خانمی که درگیر روابط ولو احساسی قبل از ازدواج بوده و حالا توبه کرده ازدواج کنه. حالا مساله ای که برای من پیش اومده و شاید خانم هایی که مورد خطاب این پست قرار میگیرن رو تحت تاثیر قرار بده، اینجاست که یک عده خانم حالا به هر دلیلی ( چون خدا دانای کل هست و ما قاضی نیستیم ، میگم به هر دلیلی ) اومده بودن با عتاب شدید به آقای سوال کننده که: ( اینجاش مهمه ) آیا خودت پاکی ؟ آیا چون دختری تو سن کم به خاطر نیازش وارد رابطه شده و الان توبه کرده حق زندگی نداره ؟ و ...

گیر کار از اون جایی شروع شد که، روزها فکر من جوون 31 ساله که حالا به هر دلیلی ازدواجم به تاخیر افتاده، این شده بود که خب اگر طرز فکر خانم های ما اینطوریه که این آقا پسر رو محکوم میکنند،چرا منی که 6 جا رفتم خواستگاری و وقتی با دختر خانم ها مطرح کردم که من با یک خانمی 8 ماه صیغه بودم، طرد شدم، خب رفتار اون دختر خانم هایی که منو رد کردن هم باید با هیمن منطق محکوم بشه دیگه، نه ؟

لطفا با رعایت "انصاف" جواب بدین که:

- آیا از این به بعد جایی رفتم نگم؟

- مگه صیغه گناهه که نگم؟

- چطوریه که خانم با یک نسخه کلی- عاطفی گذشتش قابل چشم پوشیه اما گذشته من نه؟ مگه من نیاز نداشتم؟


مرتبط:

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)