سلام
من بین ازدواج کردن و ازدواج نکردن گیر کردم. نسبت به دخترها بی اعتماد شدم. در همین وبلاگ کسانی توصیه میکنن حتی اگه قبل ازدواج رابطه ج یا دوستی داشتین نیاز نیست به خواستگارتون بگین.
یه عده هم تشویق میکنن که حتی دروغ بگین. خب فکر میکنین ثمره این ها چیه؟ فکر میکنین ما با زن نگرفتن قرار بمیریم ؟ قراره بسوزیم ؟ خب ما هم بلدیم بزنیم جاده خاکی. جوری که اصلا تا آخر عمر نیازی به ازدواج نمیمونه. یه عده شاید دوست داشته باشن با یه آدم توبه کرده ازدواج کنن ولی وقتی من دوست ندارم چرا یه تعدادی میخوان عقیدشون رو به من تحمیل کنن؟
خانم محترم، آقای عزیز توبه کردی ؟ دمت گرم اجرت با خدا ، برو با یه توبه کرده ازدواج کن. چرا بچه مردم رو با دروغگویی و پنهان کاری تون تا آخر عمر بدبخت میکنین. مگه زوره ؟ نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم. نمیخوایم با کسی که حالش رو کرده ازدواج کنیم.
بابت یه ... کلی مهریه هم بدیم. برید با هم کفو خودتون ازدواج کنین. خب اگه من بخوام با یه دختری که کلی تجربه قبل از من داره ازدواج کنم چرا اصلا باید ازدواج کنم؟ مگه من نمیتونم صیغه کنم ؟ مگه نمیتونم برم طرف خیابون و زن هاش ؟
خلاصه کلام این که برید با کسی ازدواج کنین که تو این مسایل هم فکر با شماست. نه کسی که با این روابط مخالفه. طرف قبلا ازدواج کرده ولی تو دوره نامزدی جدا شده حالا میپرسه به خواستگارم بگم مطلقه ام یا نگم ؟ واقعا دیگه یه عده شورش رو در آوردن .


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)