سلام به همه دوستان

هادی هستم از اون جایی که خودم اعتقاد دارم برای ازدواج، اگه دختری رو دوست داشتم حتما اونم باید منو دوست داشته باشه، میخواستم بدونم چطوری بفهمم دختر مورد علاقه م که مطلقه است، واقعا بهم حس عشق داشته باشه ، منظورم اینه که این موضوع میخوام برام واضح بشه ،  با توجه به اینکه میدونم از نظر پاکی دختر و بی گناه بودنش در جدایی مشکلی نداره .

میخوام نظر دختر ها رو بدونم


مرتبط:

دختر مورد علاقه م ازم متنفر شده که ارتباطم رو باهاش قطع کردم؟

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟

چطور به دختر مورد علاقم بفهمونم که جونم به جونش بنده

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقه م با یک ندانم کاری از دستم رفت

چطور با دختر مورد علاقم برای ازدواج ارتباط بگیرم

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

چطور به دختر مورد علاقم ثابت کنم که قصد ازدواج دارم نه دوستی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)