با سلام 

من پسری 25 ساله و کارمند یک شرکت هستم ، حدود یک سال پیش بود به یک دختری که در شرکتمون کار میکنه علاقه مند شدم و از طریق یکی دوستان بهش پیشنهاد دادم و ایشون منو دید و قبول کرد . بعد از چند روز حرف زدن با هم ایشون ازم پرسید که سیگار میکشی گفتم نه گفت قلیون چطور گفتم نه شاید سالی دو بار .  

فرداش داشتیم صحبت می کردیم که گفت مشروب میخوری که من گفتم قبلا آره ولی الان نه که یک دفعه ایشون یه جوری شد و گفت میشه بعدا صحبت کنیم که من گفتم باشه . 

بعد از چند ساعت پیام داد گفت فک کنم ادامه ندیم بهتر باشه منم گفتم بذارین بیشتر با هم صحبت کنیم حلش کنیم گفت مشروب چیزی نیست که من در موردش کوتاه بیام بعدشم خداحافظی کردیم. بعد از دو هفته من بهش پیام دادم گفتم که هنوز سر حرفت هستی که سریع گفت آره و بعدشم یه خورده پیام دادیم و بعدشم خدا حافظی کردیم.

سه ماه بعد با مشاوره یکی از دوستان دوباره بهش پیام دادم خودش زنگ زد که خیلی با هم حرف زدیم و دوباره ایشون قبول نکرد. چند روز بعد من بهش پیام دادم گفتم میتونم باهاتون صحبت کنم ,گفت دیگه حرفی نمونده که من داشتم به قول گفتنی اصرار میکردم که گفت دیگه جوابت رو نمیدم.

از این قضیه حدود یک سالی میگذره و من همچنان بهش فکر میکنم، اینم بگم که ایشون مذهبیه و خواستگارم داره که همشونو رد کرده ، اینم بگم که من تو IT شرکت کار میکنم و ایشون جدیدا ( بعد از یک سال از اون قضیه ) واسه کامپیوترش زنگ میزنه به داخلیم ، حال میخوام بدونم به نظرتون راهی واسه برگشتنش هست ، یا باید کلا قیدش رو بزنم ؟

خیلی واسم مهمه


مرتبط :

نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

چطوری به دختر مورد علاقه ام ابراز عشق کنم ؟

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

دختر مورد علاقم وقتی فهمید بهش علاقه دارم رفتارش سرد شد

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

دلیل کم محلی های دختر مورد علاقم رو نمی فهمم

بعد از قطع ارتباط با دختر مورد علاقم زندگیم دگرگون شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)