سلام دوستان 

موضوعی ازتون کمک میخوام اینه عاشق شدم نمیدونم چیکار کنم!؟

من یه پسر مذهبی ام اصلا تو فاز دوستی و چت و رل این حرف ها نیستم. به خاطر یه سری مسائل کلا قید ازدواج رو زده بودم، مفصل گریه کردم و متوسل شدم به فاطمه زهرا (س) علی (ع) گفتم خدایا یعنی یه نفر نیست تو این چند میلیارد آدم ؟

بعد گریه اون روز فرداش به توصیه دوستم به یه جلسه ای رفتم، کاملا اتفاقی و کاملا بی ربط  به کارم، تو جلسه دختر خانمی رو دیدم یه پرس و جو کردم دیدم انگار خود منه، مقید، مذهبی، کلی ویژگی های دیگه، شدید عاشقش شدم به طوری شب ها خوابم نمیبره .من که روزی ۴ وعده غذا میخوردم روزی یه نون لواش میخورم فقط، اشتهام کاملا قطع شده.

از چند نفر مشورت گرفتم، یکی گفت صبر کن هنوز ابراز نکن، گفتم اگه بپره چی ؟ یکی گفت اگه اهل رل باشه بهتره بذار بپره، یکی هم بهم گفت ساخلیان ساخلار صبر کن، از قرآن هم مشورت گرفتم، این آیه اومد؛

استعینوا بالصبر و الصلاة ، هر روز که میگذره حالم بدتر میشه میترسم اینقدر فشارم بره بالا آخرش سکته کنم. بار اولم نیست میبینمش، بارها دیدمش، یهو این احساس اومد سراغم پس جوگیر نشدم . یه آی دی ازش دارم اما مجازی نمیخوام مطرح کنم.

خلاصه کلافه ام، دوسش دارم خیلی زیاد، چطور علاقم رو ابراز کنم بهش، ثابت کنم بهش، بفهمونم جونم به جونش بنده .


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)