سلام

من از خانوما یه سوال دارم ، سوالم هم اینه که آیا دختری هست که حاضر باشه با یه پسر با چنین شخصیتی ازدواج کنه ؟

من آدم آرومی هستم خیلی درونگراییم بالاست چهره خشنی دارم جوری که تو دانشگاه خیلی آدما نمیان سمتم ، دخترا که انگار میترسن باهام حرف بزنن ، ولی اونایی که منو از نزدیک میشناسن میدونن که اصلا روحیات خشنی ندارم و خیلی هم مهربونم،  کلا عصبانی نمیشم جز با سر و صدا .

بسیار اهل مطالعه اما ساکت . تا جایی که ممکنه سعی میکنم ساکت باشم و از اطلاعات دیگران استفاده کنم ، بقدری آرام و ساکت هستم که پدر و مادرم همیشه ازم شاکین که چرا حرف نمیزنی ؟ اون طرف ماجرا اگه با کسی که اخت بشم و باهاش حال کنم دیگه خیلی پرحرف میشم
یعنی دست از بحث کردن برنمیدارم . خیلی به وفاداری تو زندگی پایبندم جوری که اگه قرار باشه یه نفر عصبانیم کنه یا باید بهم دروغ بگه یا زیرحرفش بزنه .

متاسفانه من خیلی لمسیم ، خیلی زیاد . طوری که همش دلم میخواد طرف مقابلم رو بغل کنم و اینا که خودتون میدونید یعنی چی . چیزی که دیگران خیلی در مورد من برای توصیفم بکار میبرن اینه که من خیلی خشک و سرد و بداخلاقم، ولی از نزدیک خیلیم خوش‌ اخلاق و دوست داشتنیم.

اینا چیزایی بودن که دیگران راجع‌ به من میگنااااا ، حالا بخش اصلی ماجرا ؛

من دنبال یه همسری میگردم که از خودم هم با احساس‌تر و مهربون‌تر باشه و اینو هم بپذیره که من مرد هم عاطفه و احساس دارم و به نیازهای عاطفی منم توجه کنه . منظورم اینه که من هم بتونم اون پسر بچه‌ی درونم رو بروز بدم ، پیش اون همون طور که اونم متقابلا دوست داره من همش نااااااز اون دختر بچه‌ی درون اون رو بکشم!

آخه برام خیلی مهمه که همسرم به برابری حقوق و نیازهای روحی‌-روانی من توجه داشته باشه و درصدد ارضای اونا بر بیاد ، زندگی همیشه دوست دارم عاشقتم نیست و سختی های خاص خودشو داره که هممونم میدونیم! که منم تو این شرایط انتظار دارم همراه و همپای من با این مشکلات کنار بیاد و ترکم نکنه ( زندگیمون رو با هم بسازیم)

خودم اینطوریم که اگه بخوام اونو ترکش کنم، فقط در صورتی این کار رو میکنم که خودش ازم بخواد یا دوسم نداشته باشه و یا خیانت کنه بهم ، وگرنه دنیا رو هم بهم بدن زیر حرفم و عهدم ( زندگی مشترک ) نمیزنم .

خیلی دوست دارم که همسرم زیبایی های جسمیش و فقط به من عرضه کنه ، اهل تجملات و اینا اصلا نباشه چو خودمم نیستم حقیقتا ( ظاهر و باطن ) ، با لمسی بودن من مشکلی نداشته باشه ، بهم تا آخر عمر وفادار باشه ، من خودم مدلم جوریه که بعد عاطفی رابطه جنسی برام خیلی مهم تر از بعد جسمی اون هست . من پسر با احساسیم ، خب سخته برام همسرم برای احساس من که شوهرش باشم ارزشی قائل نشه .

انتطار دیگه ای هم ندارم تقریبا ، ببخشید که طولانی شد ، نمیدونم دارم سخت میگیرم یا خیلی ساده نگاه میکنم ( حتی احساس میکنم اینا فانتزین تو جامعه ما. ولی بخدا این چیزایی که گفتم جزو خلقیات خودم هم هست) اما هر چیزی که هست ذهنم رو مدت خیلی زیادیه که این سوالا دارن قلقلک میدن چون من با دخترا اصلا ارتباط ندارم حتی خواهر هم ندارم. لطفا کمکم کنید خانوما!!

 فکر میکنم بازم باید بیام توضیح بدم اگه توضیح خواستین میام میگم بازم ولی لطفا جواب بدید . مرسی که وقت گذاشتین خوندین!


مرتبط با درونگرایی و برونگرایی :

لطفا درونگراها رو کمی بیشتر درک کنید

دختری مجرد و درونگرا هستم که انگ منزوی بودن بهم میزنن

دختری مج بودن بهم میزننپسری درونگرا هستم، با یکی مثل خودم ازدواج کنم ؟

رابطه درونگرایی و میل جنسی

ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

خانم های درونگرا دوست دارن شوهرشون هم درونگرا باشه ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگراها براتون نیروی دافعه دارن؟

درونگرا بودن مرد در زندگی زناشویی تاثیر منفی داره ؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) مسائل درونگراها (۳۵ مطلب مشابه)