سلام

۲۳ سالمه ، دانشگاه میرم ، من هیچ وقت اهل دوستی نبودم و نیستم ، چون اصلا خوشم نمیاد از رابطه بی هدف و دلتنگی های بیخود بعدش ، بخاطر همین تو دانشگاه خیلی سعی میکنم خودم رو حفظ کنم و به طور کل به سرسنگین بودن معروفم .

از طرفی به ظاهرمم یکم زیاد میرسم با اینکه تا حدودی مذهبی هم هستم ولی به ظاهرم ( به صورتی که شخصیت آدم زیر سوال نداره ) میرسم ، چند وقتیه دختری مستقیم و غیر مستقیم به من ابراز علاقه میکنه ، حالا بر فرض اینکه اصلا شرایط ازدواج من جور باشه که نیست و به جز یک شغل چیز دیگه ای ندارم و سربازی هم نرفتم ، این دختر خانم اصلا طبق معیارهای من نیست ، با اینکه ظاهرش خوبه ولی همه چیز که ظاهر نیست .

اخلاقشم خوبه اما اعتقاداتش با من جور نیست ، قبلا تو همین دانشگاه با یکی دوست بوده ، اما رفتار ها و حرکاتش آدم رو معذب میکنه . ( داخل پرانتز اینو بگم که میدونم  دخترای سنگین و محترم زیاد هستن و اینجا قصد تخریب وجهه کسی رو ندارم )

بله ، مثلا جزوه گرفتن های مداوم ، واکنش به حرفام ، نظر خواهی های بی مورد ، نگاه های زیر زیرکی و غیره ، از اون طرف طعنه انداختن های دوستای خودم و سعی در جهت ایجاد رابطه دوستی بین ما.

از اون طرف گفته بخاطر تو حاضر به تغییر هستم ، نمیخوام بی حرمتی شکل بگیره ، حتی غیر مستقیم هم بهش فهموندم که علاقه ای بهش ندارم دیگه نمیدونم چیکار کنم ؟ اصلا از جو اون دو سه تا کلاسم حالم داره بهم میخوره .


بیشتر بخوانید ...

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم ؟

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

چطور به یه دختر بگم که نمی خوامش؟

چطور به دختری که یک طرفه بهم علاقه داره بگم برو دنبال زندگیت؟

چطور در خواستگاری سنتی، پسر جواب نه بگه که دختر ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)