با سلام

مساله ای که میخوام باهاتون مطرح کنم در واقع مشکل شخصی خود من نیست بلکه مشکل خانمیه که به بنده علاقه داره و متاسفانه این علاقه یک طرفست.

من دانشجوی ارشد هستم و یکی از خانم های همکلاسی بنده از همون روزای اول یه علاقه ی عجیبی به من پیدا کرده و اینو به انواع طرق مختلف _ به جز ابراز مستقیم کلامی _ به من فهمونده.

الان که ترم 4 و پایان نامه هستیم این خانم حتی با اینکه خیلی کم منو میبینه، بازم به رفتارهاش ادامه میده. تمام نشانه هایی که یه دختر باید بروز بده رو بروز میده و من کاملا متوجه هستم که این بنده خدا تقریبا عاشقه. اما مساله اینه که من دقیقا اون سر طیف ایستادم. یعنی اگه نگم احساسم به ایشون منفی نیست، قطعا هیچ احساسی بهشون ندارم.

میخوام ازتون کمک بخوام که چطوری میتونم به این خانم بفهمونم که من بهت علاقه ای ندارم و برو دنبال زندگیت ؟

چون با بدترین کم محلی های من هم ایشون دست بردار نیست و از زنگ و تلفن و ایمیل و تلگرامو ... همه چی استفاده میکنه و همش صحبت رو میبره به سمتی که صمیمانه بشه و من مصرانه مقاومت میکنم اما هیچ اتفاقی نمی افته.

برای من فقط مهم اینه که یه طوری به اون خانم بفهمونم که کمترین آسیب ممکن رو ببینه و دلش نشکنه.
از افرادی که پاسخ میدن تقاضامندم در خصوص اینکه از اساس علاقه ای از طرف اون خانم به من وجود داره یا نه مباحثه نکنن و فرض رو بر این قرار بدن که این مساله قطعیه و فقط لطف کنن و به من بگن چطوری با اون خانم رفتار کنم؟

ببینید وقتی میگم بدترین کم محلی ها، یعنی یه نفر بارها تماس بگیره و تو جوابشو ندی. یعنی با روی گرم بیاد سمتت و سر حرف رو باز کنه و تو با سردی تمام جوابای یکی دو کلمه ای بدی و نشون بدی هیچ تمایلی به حرف زدن باهاش نداری. یعنی جواب همه ی محبت هاش رو با ندیدن و نشنیدن و متوجه نشدم بدی. اونم برای دو سال.


بیشتر بخوانید ...

چطوری یک دختر رو محترمانه از سر خود باز کنم ؟

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم ؟

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

چطور به یه دختر بگم که نمی خوامش؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)