با سلام و عرض ادب خدمت کاربرهای عزیز

از کاربرهای گل این وبلاگ تشکر کنم بابت وقتی که میگذارند برای جواب دادن به سوالات و مشکلات هم وطنان عزیزمون.

توی سایت این همه صحبت از ازدواج شد و این همه از حجاب و ... اما برای برطرف شدن این مشکلات حرف نزدیم و اینکه بگیم مشکل ما اصلش از کجاست ؟!

یکی از چیزهایی که ذهنمو الان درگیر کرده و باید خیلی وقت پیش ها با اعضای این سایت در میون میگذاشتم این هست که چرا مردم رو از دین زده میکنند؟!

در مورد یکی از اون مشکل ها بگم و ان شاء الله توی یک پست دیگه یک مشکل دیگه رو ریشه یابی بکنیم.

کلمه ای که میخوام در موردش حرف بزنیم و با رعایت احترام همدیگه شاید همدیگه رو نقد کنیم کلمه ای هست که بعضی از شما مخصوصا دخترها نسبت بهش سرد شدید و اون کلمه چیزی نیست جزء حجاب  !!!. خب نخندید دیگه و به من هم فحش ندید . چون میخوام حرف دل یک دختر رو بشنوم و میخوام بگم که حق دارند دخترای ما از حجاب زده بشند! چرا؟!

چرا بعضی ها مشکلات جامعه رو که ربطی به حجاب نداره رو به حجاب ربطش میدهند!  و برای مثال میگند که بی حجابی باعث شده بارون نیاد! بی حجابی باعث خشک سالی شده! و بی حجابی باعث بلاهایی مثل زلزله شده!

آخه این چه حرفی هست. اگه این طوریه که پس اروپا باید خشکسالی باشه! نخیر بخاطر بی مدیریتی شماهاست که چاه الکی میزنید و بخاطر این هست که این همه ماشین میدید توی بازار و از ناخالص بودن سوخت های ماست! و مثال دیگه که ربطی به حجاب نداره . 

چرا مشکلات جامعه به جای اینکه از ریشه بخواد حل بشه میرند سراغ شاخ و برگ هاش؟! و این طوری مردم رو از دین (انسانیت) زده میکنید؟!

اصلا حجاب برای چی؟ یکم فکر کن! چرا ایرانی ها قبل از اسلام حجاب داشتند؟ میدونید که حجابشون چطور بوده؟ یه لباس بلند و ی چیزی شبیه تاج مانند روی سر بانوان و یکم از موها از کنار سرشون بیرون ریخته بوده اما پوشش بدنی کامل بوده. برای این که یه زن و شوهر عاشق همدیگه بودند و مرد نباید به زن دیگه ای با هوس نگاه میکرد و زن هم نباید میگذاشت مردهای دیگه با هوس بهش نگاه کنند و خب زیبایی شو فقط برای شوهرش میگذاشت!

اما اینو بگم همه ی مردها این طوری نیستند که کنترل شون دست خودشون نباشه اما مطمئنم همیشه زن و مرد ناپاک توی جامعه هستند و خواهند بود همون طور که بهشت و جهنم هست پس یه زن نمیتونه بگه مردها باید پاک باشند.

اما مشکل اصلی ما از کجاست؟ و باید پس چیکار کنیم؟

از اینکه اسلام گفته آهای تویی که پول های مردم رو بالا میکشی و جیم میشی و میری ! آهای اونی که توی پر قو بزرگ شدی و برای تو مهم نیست یه عده نون شب شون رو به زور میخورند وقتی موقع ازدواجشون شد و نیاز پیدا کردند چه خاکی به سرشون بریزند ( منظورم اون هایی نسیت که پولشون حلال هست و منظورم مفت خور ها هستند نه شخصی که با زحمت خودش پول داره) ؟ هه صیغه کنند حتما؟! بعدش چی؟ حل شد رفت مشکل جامعه ، الان میره حتما ازدواج میکنه....صیغه برای وقتی هست که وضع جامعه خوبه نیست، یکی توی محیطی رشد کرده که بنا بر دلایلی نمیتونه خودشو کنترل کنه و بجای زنا کردن بره صیغه کنه نه برای فرار از ازدواج! نه برای رفع مشکل جامعه مون!

مشکل اصلی مون اقتصادمونه! گرونی هاست! نه حجاب! با این حرف ها مردم هم اصلا حجاب رو دور میگذارند و تازه میخوای ابروشو برداری میزنی چشمشم کور میکنی! از اون ور آب هم هی بیا بگو بی حجابی که دخترها بگند آره دیگه حجاب رو بذار کنار  !

راستی خانومی که داره چهارشنبه های سفید رو ترویج میده رو یه سرچ بزنید میبینید توی همون خارجی که مرد هاش عااالی بودند بهش تجاوز کردند! البته اینو دیدم و قطعی نیست اما شما هم ببینید. حتی در مورد دستمزدش بابت این کار ی تحقیق کوچولو هم بکنید!

اما اینو بگم حجاب برای این هست که مرد دوست نداره زیبایی زنش نمایش داده بشه تا افراد هوس باز که کمبود دارند و این افراد هر شخصی میتونه باشه از مدیر شرکت گرفته تا پایین ، قصد در فریب دادن زن اون طرف نکنند. یا بهش نگاه هوس نکنند . همین!!! دیگه ربطی به بارندگی نداره و سیل و زلزله .

تو رو خدا با این حرفاتون مردم رو از دین زده نکنید ، آخه حجاب از زمان قدیم بود چون مردهای ایران خوش غیرت بودند و زن هاش با حیا!


مرتبط با بدحجابی:

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

آقایون غیر مذهبی واقعا از بد حجابی خانم شون در جامعه ناراحت نیستند؟

راه درست امر به معروف یه بد حجاب چیه ؟

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

از کجا می شه فهمید هدف یه دختر از بد حجابی چیه ؟

ریشه یابی علت بد حجابی در جامعه

می تونم یه دختر بد حجاب رو با حجاب کنم ؟

بد حجابی یه خانم دلیلی برای بد بودن اون نیست

بی حجابی یا بد حجابی چقدر با بی عفتی ارتباط داره؟

ترکیب نوحه و بد حجابی ، هدفشون چیه ؟

چند استدلال در مورد بحث حجاب



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)