سلام

همسرم خیلی کار میکنه. معمولا صبح تا شب گاهی حتی تا 8 شب میره شرکت و بقیه شب رو هم که حدودا 4 ساعت شاید بشه، به کارای شرکت خودش میپردازه. همش ذهنش توی کاره. حرف که میزنه راجع به شرکتش و چالش های اون میگه. منم علاقه مندم به اون موضوعات و با هم گاهی بحث میکنیم ولی دیگه زیاده رویش اذیتم میکنه.

ازش سوال میپرسم (حرف میزنم باهاش) یا سرسری جواب میده یا اصلا جواب نمیده. میدونم که خیلی دوستم داره واقعا و نمیخواد بی محلی کنه ولی ناخواسته اینطور میشه. وسط کارش مثلا 5 دقیقه پا میشه قربون صدقه م میره یه کم کار میکنه ولی این کافی نیست برای من! بیشتر این حس رو بهم منتقل میکنه که تایم پرتش رو برای من اختصاص میده.

گاهی وقتا هم کل روز رو خونه میمونه البته.(اصلا به همین خاطر تا دیر وقت کار میکنه تا چند روز در هفته رو به کارای شرکت خودش برسه البته از نظر اون خونه میمونه تا با من باشه) اما این تقسیم نامتعادلیه. البته آدم زرنگ و باهوشیه و میدونم آخر سر کارشو میرسونه ولی با استرس!

آخ گفتم استرس. اوقاتی که استرس میگیره باز میاد طرف من. مثلا قربون صدقه م میره  اما از حالاتش متوجه میشم که نا آرومه. واقعا درکش میکنم خیلی کار داره و زمان بسیار محدودی. اما نمیدونم چطور میتونم کمکش کنم. خب منم انتظاراتی دارم.  خیلی سریع و سخت برخورد میکنه بابت همین کارای زیادش.

وقتی شب میاد خونه من تمام روز رو منتظرش بودم. کلی خونه رو تمیز کردم به خودم رسیدم و ... ولی میاد و بدون اینکه کمی با من باشه میره سرکارش. انصافا یکم با من میشینه و تعریف میکنه ولی کافی نیست به نظرم.

واقعا من همسرم رو به خاطر شعورش احساس مسئولیتش، پشتکارش، احساسی بودنش و ... تحسین میکنم ولی از اول ازدواج هر بار بحثی با هم داشتیم ناشی از همین موضوع بوده با کمی اغماض.

میگه من زندگی کارمندی رو انتخاب نکردم به همین خاطر هنگامی که تو خونه هم هستم باید کار کنم. اینجا هم حق رو بهش میدم ولی خوب منم عصبی میشم وقتی کم دارمش. امیدوارم راهکار شما ( چه برای من باشه و چه همسرم ) مفید فایده باشه.

متشکر


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

آقایون، ما خانم ها چیکار کنیم که شما محبت زبانی تون رو بیشتر کنید

کاش شوهرم به جای 15 میلیون، 1 میلیون درآمد داشت ولی مهربون بود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)