سلام
راجع بی خواستگار بودن دختران و بعضا بیشتر بودن تعداد زنان در برابر مردان آماده به ازدواج زیاد شنیده ایم . چیزی که خیلی به گوش دختران دم بخت میخوره و خودشان هم دلیل نداشتن خواستگارشون میارن اینکه شوهر نیست و کو شوهر و ... . حالا دلیلش چیست؟

اگه به آمار هم نگاه کنیم میزان مردانی که در حوادث و جنگ و تصادفات و ... کشته میشن بیشتر از زنان هستند. خوب این باعث میشه میزان زنان بیوه و بی شوهر جوان هم باز به جرگه ی دختران دم بخت آماده ازدواج اضافه شوند. طلاق هم که الی ماشاء الله زیاد شده .

بعضی از آقا پسرها هم معمولا با دختران هم سن خود ازدواج نمیکنند و سراغ دخترانی با تفاوت سنی هفت و هشت سال میروند که این خود باعث میشود دخترانی این وسط بی همسر بمانند. یه دختر نوزده ساله بر خلاف یه پسره نوزده ساله آماده ازدواج است و اینجاست که باز تعداد دختران آماده ازدواج بیشتر میشود نسبت به پسران .  البته اگر پسران با دخترانی هم سن خود ازدواج میکردند وضعیت طور دیگری بود.

 این اتفاقات خیلی به ضرر اقایون نیست چرا که پسران همیشه با خانمی جوان تر از خودشان ازدواج میکنن و اگرم مطلقه شوند دخترانی که سن آن ها بالا رفته ; ازدواج با این مردان را قبول میکنند و حتی این شرایط مردان متاهل را به تجدید فراش تشویق میکند البته در صورت رفاه اقتصادی. این اتفاقات همه در شرایطی است که پسران در بدو تولد بیشتر از دختران هستند . پس اگه دختر خانم ها بعضا بی خواستگارن مشکل از جای دیگه است !


مرتبط :

یک خواستگار هم ندارم به خاطر اینکه هیچکس منو ندیده

دخترها تا چه سنی خواستگار دارن؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

من تا حالا رنگ خواستگار رو به چشمم ندیدم

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)