سلام به همه

من فک فامیل درست حسابی ندارم و به کل کنار گذاشتیم و این جوری آرام شون بهتره ، هیچ دوستی هم ندارم که رفت آمد کنیم و در پی دوستی هابی ( همجنس خودم ) به موفقیت دست پیدا نکردم ! توی اجتماع هم چیز قابل توجه ای نبوده که فعال باشم .

کلاس های مختلف رفتم و تمام شده و کلاس جدید هم فعلا برم هم همجنس های خودم هستند دور دانشگاه هم به کل خط بکشید چون فعلا نمیتونم برم اگه برم هم ترم یک باید تو این سن باشم و اکثرا سن پایین اند ، محیطی که زندگی میکنم بسیار کوچک و محدود هست بسیار آزادی زیادی هست و دخترها پوشش کاملا باز دارند و بیشتر پسرا اهل دوستی اند تا ازدواج، در هر صورت با دوست پسراشون ازدواج میکنن یا موراد دیگه که من اینم نمیتونم . دنبال کار هم که بودم بیشتر برای اجتماعی بودنم بوده که پیدا نکردم کاری رو .  

اما به هر حال هر کسی صبری داره من 23 سالم هست و هنوز یک خواستگار نداشتم... و تازه چند ماه دیگه 24 سالم میشه اون وقت دختر بیست ساله میاد از نداشتن شوهر میناله اون وقت من بیچاره تا این سن یه خواستگار هم نداشتم با اینکه قیافه ام اون جور که متوجه ام جذاب هست از بقیه سرتر بودم حالا عیب هایی هم دارم ولی باز نمیشه گفت من حق ازدواج ندارم .  

بنده چادری نیستم اما پوشش خوبی دارم پس لطفا پیشنهاد رفتن به مسجد هم ندید . تا اون جایی که بتونم میرم اما اگه برم ابدا قصدم پیدا کردن همسر نیست و برای عبادت میرم .

چله هم گرفتم نتونسم ادامه بدم ... نماز هم مرتبا میخونم ( از نوجوانی تا الان اجبار هم نبوده واقعا آرامش میگرفتم ) ، اما الان آرامشی ندارم خیلی سرد شدم نسبت به خدا و نماز به هر صورت میخونمش ... 

شما خودتون رو بذارید جای من چیکار میکردید؟ واقعا با اینکه با کسی رفت آمد نداریم ( واقعا نمیشه اینجور نیست که من نخوام ) از شنیدن خبر ازدواج بقیه قلبم تیر میکشه و یه از جاهایی به گوشم طعنه میرسه ، واقعا خسته شدم من چه کاری میتونم بکنم ؟ شما جای من باشید چه میکنید؟


مرتبط :

دلیل اصلی بی خواستگار موندن بعضی از دختران چیه ؟

دخترها تا چه سنی خواستگار دارن؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

من تا حالا رنگ خواستگار رو به چشمم ندیدم

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)