سلام

دوستان مشکلی دارم امیدوارم کمکم کنید من همیشه فکر میکنم دهنم بو میده در حالی که وقتی از دیگران میپرسم میگن نه .

همش فکر میکنم شاید روشون نمیشه بگن . حالا چرا این فکر رو میکنم چون وقت هایی که ماسک میزنم بعد یک ربع احساس میکنم بوی دهنم رو . مخصوصا وقتی که معدم خالی باشه ولی همین طوری وقتی یه چیزی یا دستم میگیرم جلو دهنم ببینم بو میده یا نه هیچی حس نمیکنم ، نمیدونم چرا فقط وقتی ماسک میزنم اونم نه چند دقیقه اول مثلا بعد یک ربع بوش رو حس میکنم .

بیشترم انگار بوی شیر گندیده میده ، خواهش میکنم بگید آیا شما هم همینطورید ؟ اگر نمیدونید خواهش میکنم اگر دم دست ماسک دارید بزنید صورتتون بزارید بمونه یک ربع بعد ببینید شما هم بویی حس میکنید ( ماسک خیلی فضا رو بسته تر میکنه طوری که نفس کشیدن کمی سخت میشه واسه همین کامل بوی دهان معلوم میشه البته باید از دهن نفس بدی بیرون تا معلوم شه ) خواهش میکنم یه بارم با معده خالی امتحان کنید .

ممنون


مرتبط :

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد سفید کردن دندان ها

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

تجربیات شما در مورد جرم گیری دندان

کسی تجربه ی جرم گیری دندان رو داره؟

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

چکار کنم دندون هام سفید بشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)