سلام

من یه سوال در مورد بهداشت دندان دارم، من چند روز پیش متوجه شدم که چند تا از دندون های جلوییم لکه ی سفید داره که قبلا قهوه ای بوده، تو اینترنت که سرچ کردم نوشته بود درمانی نداره به جز روکش کردن که اونم هزینه بالایی داره. 

می خواستم بدونم کسی در این مورد چیزی میدونه ؟!

خیلی ممنون


مرتبط با دندان :

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد ایمپلنت دندان

تجربیات شما در مورد خمیر دندان های ضد حساسیت و سفید کننده

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

روش های زیبا کردن دندان بدون ارتودنسی

امکان داره که برای کشیدن دندان ، بیمار رو کاملا بیهوش کنن ؟

تجربیات شما در مورد ارتودنسی متحرک دندان

دندان قروچه درمان داره ؟

سوال از کسانی که سابقه عصب کشی دندان دارند

تجربیات شما در مورد ارتودنسی دندان

نقش چیدمان دندان در ازدواج

تجربیات شما در مورد لامینت دندان ها

تجربیات شما در مورد سفید کردن دندان ها

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

تجربیات شما در مورد جرم گیری دندان

کسی تجربه ی جرم گیری دندان رو داره؟

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

چکار کنم دندون هام سفید بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بهداشت دهان و دندان (۱۵ مطلب مشابه)