سلام دوستان گرامی

در مورد جرم گیری و سفید کردن دندون میخواستم نظرتون بدونم . راستش من مسواک به طور مرتب نمیزنم ،‌مصرف شیرینجاتم که در حد صفره ،‌فقط موقع جشن نامزدی یا عروسی اونم شاید ،‌ چون اصلا شیرینی دوست ندارم از هر نوعش که باشه.

چای هم شاید ماهی یکبار ،‌ قهوه هم اصلا ،‌ از سیگار و دود هم که متنفرم ،‌ اما چند وقته پشت دندونام از داخل لکه ها سیاه گرفته . خیلی ناراحتم من که این همه عمر رعایت کردم نه شیرینی نه چیرهای چسبناکی مثل پفک و ... اهل سیگار و قلیون هم نبودم . اما داخل یه شرکتی که بودم واسه نهار همیشه نوشابه میاورد ما بعد پنج شش ماه این طوری شدم . نمیدونم به خاطر اونه ، دیگه اصلا نوشابه مصرف نمیکنم . اما بیشتر شده

راستش منم این اتفاق به صورت تصادفی واسم پیش اومد یعنی بعد از ترمیم یک دندون دندون های اطرافش هم خراب شد که مجبور بشم برم دوباره ترمیم کنم. اما حالا صحبت من در مورد جرم گیری و سفید کردن دندون هاست . ایا ضرر داره یا نه ،‌ چون شنیدم گفتن ضرر داره و روش های خونگی بهتره تا دکتر . یا واسه این لکه ها سیاه چکار کنم


مرتبط :

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد سفید کردن دندان ها

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

کسی تجربه ی جرم گیری دندان رو داره؟

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

چکار کنم دندون هام سفید بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) بهداشت دهان و دندان (۱۵ مطلب مشابه)