سلام
بعضی از پسران مجرد به اشتباه ، لازم نمی دونن که قبل از ازدواج چشم شون رو کنترل کنن ، برای همین دائم در حال تحریک شدن هستند . بعدش هم ادعا می کنن که گرم مزاجم و خیلی احتیاج دارم ! به همین دلیل یا دچار خودارضایی و ... میشن یا اونایی که رگه هایی از مذهب در وجودشون پیدا میشه مجبورن که دائم فشار جنسی رو تحمل کنن . شاید برای خانم ها قابل درک نباشه که این بُعد از زندگی پسران مجرد ، چه انرژی ای از اونا میگیره ، چون قرار نیست از خانم ها در این زمینه کمک بگیریم پس بیشتر توضیح نمیدم !

پسران مجرد ؛

شما روزی می خواید ازدواج کنید ، یکی از ابعاد مهم زندگی زناشویی برای شما ، بحث رسیدن به رضایت جنسی در زندگی بعد از ازدواج هستش . رضایت جنسی یعنی این که از لحاظ مسائل جنسی نیازی نداشته باشید به خانم های دیگه رجوع کنید . این رجوع می تونه در جامعه باشه یا در فضای مجازی . وقتی به رضایت جنسی رسیدید ، می تونید با انرژی بیشتری به کار و تلاش بپردازید .

یه بخشی از رسیدن به رضایت جنسی دست خود شماست . چطور ؟ ؛

پسرانی هستند که اهل کنترل چشم نیستند و در جامعه و فضای مجازی افراد ، تصاویر و فیلم های تحریک کننده رو دنبال می کنن . از اون جایی که چاه غریزه ی جنسی ته نداره ، اونا اگه شبانه روز دنبال این مسائل باشن ممکن نیست به نقطه ای برسن که بگن خب دیگه بسه ، این نیازم ارضاء شد ! وقتی میگم ممکن نیست ، فقط یه ادعا نیست ، برای این نیست که شما رو بترسونم . حقیقت همینه .

قابل تصور نیست پسری که دائم خودش رو با دیدن تصاویر و فیلم های محرک ، تحریک می کنه بتونه موقع درس خوندن ، ورزش کردن ، کار کردن و ... تمرکز لازم رو داشته باشه .

حالا فرض کنیم کسانی که اهل چشم چرانی هستند می خوان ازدواج کنن . اولویت بندی اونا در بحث معیارهای ازدواج چگونه خواهد بود ؟! اگه بگن اخلاق و ایمان و ... ، بهم حق بدید که بگم دارن دروغ میگن !

طبیعتا وقتی بخش زیادی از ذهن اونا رو مسائل جنسی پر کرده ، طبیعی هستش که اولویت های اول اونا ظاهر زیبا ، سایز فلان و ... خواهد بود . چرا ؟! چون چشم چرونی در اونا اثر کرده و بُعد مسائل جنسی خیلی بیشتر از حد معمول در نظرشون پر رنگ شده .

بلایی که کنترل نکردن چشم سر یه پسر میاره اینه که فکر می کنه هر چه دختر خوشگل تر باشه ، فلان عضوش بزرگ تر باشه و ... ، لذت بسیار بیشتری رو میتونه تجربه کنه ! چون در فیلم ها و افکارش این طور بهش القا شده و از لحاظ ذهنی اینو باور کرده . شما به یه دانش آموز باهوش یه مدتی بگید خنگ ، نفهم ، کند ذهن و ... ، اگه بعد از مدتی از لحاظ درسی افت نکرد بیاید هر چی می خواید بگید !

پسری که فیلم مستهجن می بینه و بعد سناریوی اون فیلم رو با فکر و خیال در ذهنش تثبیت میکنه ، مثل همون دانش آموز زرنگ هستش که با القائات مسموم ماهیت خودش رو از دست میده .

اقداماتی در جریانه ، که پسران ما از اون چیزی که هستند فاصله بگیرن ، چون بعدش یه خانواده ی سست رو تشکیل میدن ، خانواده ی سست هم ، همون چیزی هستش که دشمنان می خوان .

حالا فرض کنیم خدا به چنین پسرانی ، یه دختری که تمام ویژگی های ظاهری مد نظرشون رو داره بده ، بعد از ازدواج چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

اگه این دختر تمام ویژگی ها اخلاقی رو هم داشته باشه ، زن زندگی باشه ، و این آقا پسر توبه واقعی بکنه و بعد از ازدواج چشمش رو کنترل کنه ، میشه گفت یه زندگی عادی خواهند داشت .
ولی در واقعیت پیدا کردن چنین دختری غیر ممکنه ! منظورم دختری هستش که ظاهر و باطنش دقیقا اون چیزی باشه که چنین پسرانی آرزوی اونو دارن ، در روابط زناشویی هم همون طوری باشه که قبلا دیده و ... !

حالت دوم اینه که اون پسر روال قبل از ازدواج رو ادامه میده . در این صورت چه اتفاقی خواهد افتاد ؟!

همون اتفاقی که الان داره می افته ! بعد از مدتی دلش هوای یه سایز و ... دیگه رو میکنه و ... .
اگه خوشگلی و فلان اندام با فلان سایز این قدر قدرتش زیاد بود که می تونست زندگی زناشویی رو حفظ کنه ، پس خانم هایی که از نظر شما زیبا محسوب میشن و طلاق داده شدند ، اهل کره زمین نیستند ! اینا رو مردان مریخی طلاق دادند نه مردان زمینی !

حالا بریم سراغ پسری که اهل کنترل چشم هستش ؛
این پسران در همین جامعه زندگی می کنن ، این ها هم مثل پسران چشم چران در جامعه رفت آمد می کنن ، به اینترنت و ماهواره دسترسی دارن ولی اگر در جامعه چشم شون به یه خانم بد پوش افتاد ، یا اتفاقی در یه سایت یا ... صحنه ی محرکی دیدند فوری نگاه شون رو از اون صحنه بر می گردونن و جلوی پرورش اون صحنه رو در ذهن شون میگیرن و سعی می کنن حتی یک ثانیه هم به اون چیزی که دیدند فکر نکنن . با این کار اجازه نمیدن آرامش فکری شون به هم بخوره .

جاهایی که حدس می زنن صحنه های تحریک کننده وجود داره نمیرن ، اگه مجبور شدن برن ، بیشتر احتیاط می کنن . این پسران هم به طور طبیعی و در اثر تغییرات بدن شون تحریک میشن ولی تحریک شدن این ها با تحریک شدن پسران چشم چرون خیلی فرق داره چون منشاء تحریک طبیعی هستش ، اولا خیلی کمتر از اون پسران تحریک میشن ، دوما با کمی تحمل ( حداکثر حدود 10 دقیقه ) اون فشار جنسی در اونا کاهش پیدا میکنه و به حالت عادی بر میگرده . این پسر طول میکشه که دوباره به طور طبیعی تحریک بشه .

چنین پسرانی وقتی می خوان ازدواج کنن ، اولویت بندی معیارهای ازدواج اونا به چه ترتیبی خواهد بود ؟! این ها هم سایز و زیبایی ظاهری اولویت های اول و دوم شون خواهد بود ؟!

وقتی ازدواج کردند ، با دیدن بدن طبیعی ( بدون جراحی های زیبایی ) خانم شون افسردگی نمیگیرن ، چون چیزی رو که خواهد دید براش تازه است و ... . بعد از ازدواج هم که قرار نیست چشم چرونی کنه ، پس احتمال طولانی شدن زندگی زناشویی  اونا خیلی خیلی بیشتر از پسران چشم چرون هستش .

بنابراین همون طوری که خدا دستور داده ، اگه امکان ازدواج کردن ندارید عفت پیشه کنید تا از فضلش به شما عنایت کنه ، جایزه ی عفت پیشه کردن قبل از ازدواج ، آرامش فکر و امکان پیشرفت بیشتر و جایزه ی عفت پیشه کردن بعد از ازدواج هم رسیدن به رضایت جنسی ، خانواده ی مستحکم و متعاقبا تربیت فرزندانی بهتر هستش .

پیش زمینه ی عفت پیشه کردن رو هم خدا در قرآن بیان فرموده :

... وَلاَ تَقْرَبُواْ الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَ مَا بَطَنَ ...   

به کارهاى زشت چه علنى آن و چه پوشیده [اش] نزدیک مشوید .

در این زمینه ، چشم چرانی و بازدید از سایت های مستهجن و تماشای فیلم های ... کارهای زشت علنی محسوب میشن و فکر کردن به او صحنه های زشت ، جزء فواحش پوشیده هستند .

به این فکر کنید که در نگهداری چشم از گناه ، جامعه نمی خواد به شما کمک کنه ، پس منتظر پاک شدن جامعه از عوامل تحریک کننده نباشید ، هر چند یکی از نتایج کنترل چشم ، سالم تر شدن جامعه از لحاظ پوشش هستش .

پس برای این که آینده ی خودتون و هم آینده ی جامعه سالم تر باشه ، روی بیارید به کنترل چشم . برای خودتون ارزش قائل بشید ، هر کسی ارزش اینو نداره که چشم شما رو مال خودش بکنه .

موفق باشید


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تفکر در قرآن (۳۴ مطلب مشابه)