سلام

من خانمی 32 ساله هستم هشت سال پیش با شوهرم ازدواج کردم شوهرم یک فروشگاه داره و وضع مالیش خوبه مشکل من اینه که برادرام سر شوهرم تو مسایل کاری کلاه گذاشتند و نزدیک چند ملیارد از شوهرم بالا کشیدن کاملا قانونی و با روش های شیطانی که وقت ندارم توضیح بدم سر منو حسابی جلو شوهرم پایین انداختن البته شوهرم تا حالا چیزی به من نگفته ولی می دونید که من دیگه نمی تونم جلوی شوهرم چیزی بگم شوهرمو خیلی دوست دارم مرد عالی هستش از هر نظر و برادرام از اعتمادش سواستفاده کردند حالا موندم جلوی شوهرم چیکار کنم که دوباره اقتدار و شخصیت از دست رفتمو به دست بیارم از نظر عاطفی خیلی نسبت به من سرد شده رابطه جنسیمون یک ساله قطع شده و کاملا از هم بیگانه شدیم البته می دونم کسی تو زندگیش نیست چون همیشه سروقت مثل گذشته میاد خونه و گوشیشم که هیچوقت پسورد نداره خیلی توداره با منم دردودل نمی کنه آرزوی مرگ برادرامو دارم که زندگیمو به گند کشوندن حالا اگه چیزی به ذهنتون میرسه منو راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)