سلام

دختر برادر نوجوانی دارم که متاسفانه اضافه وزن زیادی پیدا کرده به طوری که الان همه جوره دچار دردسر شده ،‌ زانو درد ، نامنظمی پریود ،‌چربی خون و ...

به علاوه اینکه اعتماد به نفسش پایین اومده و اسباب دردسرهای زیادی رو برای خانواده فراهم کرده . از اونجایی که نوجونه و نمیتونه به اون معنای واقعی اراده کنه و از این وضع در بیاد و از طرف دیگر وضعیت مالی خوبی ندارن میخوام ببینم میتونم کمکش کنم. به هر حال در اینده به احتمال زیاد خواستگاری هم نخواهد داشت .

زن داداشم دنباله ببینه آیا دارویی هست که بشه اشتها را کنترل کرد و یا متابولیسم را بالا برد که با کمک رژیم غذایی و ورزش همه با هم بتونه یه روال کاهش وزن رو به دنبال داشته باشه ؟

من میدونم کاهش وزن بدون نخوردن ممکن نیست اما دارویی باشه که با بیمه محاسبه بشه و بتونه این کارو کنه خیلی خوبه

مرتبط با روش های لاغر شدن:

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)