سلام

یه مشکل دارم که میخوام صادقانه بیانش کنم. چند سال ک ازدواج کردم و عاشق همسرمم .شدیدا بهش وابسته ام و دوستش دارم .

همسرم اغماری کار میکنه و الان یه سالی میشه که برای سرگرمی چت میکنم . مشکلی هم تو رابطه هام ندارم صرفا برای سرگرمی این کار و میکنم  .اصلا قصد خیانت ندارم و هیچ موقع بهش فکر نمیکنم .اخیرا تو دنیایی مجای با یه پسر اشنا شدم و یه حس خاصی بهش دارم . 

این حس فقط دوست داشتن عادی هس نه چیز دیگه . ولی هر چی میگذره بهش وابسته تر میشم .سعی هم کر دم ترک کنم ولی نمیشه .تا حالا هم برام مشکلی ایجاد نکرده . شرایطم و میدونه .اصلا هم پیشنهاد بدی بهم نداده .کلا ادم خوبیه .فکر میکنم که میتونه تو مشکلات زندگیم بهم کمک کنه  . اگر کسی هست که شرایط منو داره یا این که میتونه راهنماییم کنه خوشحال میشم که کمکم کنه .


مرتبط :

دوستی با مرد متاهل

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

سرنوشتم اینه که با رئیس متاهلم ازدواج کنم ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)