سلام دوستان

امیدوارم که حال تون خوب باشه. می خواستم بدونم حکمت تاخیر در ازدواج چی هست به نظرتون ؟
من دختری هستم 26 ساله که کارشناسی ارشد دارم و الان هم شاغل هستم و از یک خانواده متوسط. به لحاظ پوشش هم مانتویی و البته محجبه.

مدت ها ست که واقعا خیلی خواستگار میاد ( البته یا قسمت نمیشه یا خودم رد می کنم ) دیگه گاهی خسته میشم از این همه رفت و امدها، معیارهام هم خیلی سخت گیرانه نیست ولی واقعا دوست دارم همسر آیندم علاوه بر ایمان و اخلاق و وفاداری، به لحاظ شغلی، شغل اجتماعی خوبی داشته باشن و در سطح خانواده خودم ( ما تقریبا دخترا و دامادها همگی کارمندی هستیم) باشن چون واقعا حمل بر تعریف نباشه دختری هستم که تا به حال با پسر دوست نبودم و البته برام هم مهمه طرفم اهل دوستی نباشه. و خودم هم برای رسیدن به این مرحله از زندگی خیلی تلاش کردم که موفق باشم... 

ولی به لحاظ خاستگار هم مشکل ندارم خیلی زیادن. مثلا اخرین خواستگارم آقایی که پسر خوبی بودن ( به لحاظ ایمان و اخلاق خوب میومدن )  و البته شغلشون هم عالی ولی موردی که بود در عقد چند ماهی نامزد بودن و وقتی که مادرشون گفتن، من شوکه شدم چون اولین بار بود با این موضوع مواجه میشدم و برام قابل هضم نیست اینکه که نمی تونم با ایشون ادامه بدم .

و مدتیه واقعا نمی دونم حکمت خدا چی هست که قسمت نمیشه... خیلی ها راحت ازدواج می کنن ولی من اینقد اومدن و قسمت نشده خسته شدم. می خواستم بدونم شماها هم مثل من هست تجربه تون ؟


مرتبط :

یه بخشی از ازدواج قسمت، و یه بخش دیگه دست خود ماست

آیا واقعا ازدواج قسمته ؟

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه

من به قسمت دیگه اعتقاد ندارم

نقش شانس و قسمت در ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)