سلام

به راهنمایی تون بسیار نیازمندم .

من دختری هستم کنکوری ( گفتم که شاید تو نظر دادن بدرد بخوره ) از وقتی یادم میاد خجالتی بودم اعتماد بنفسم کم بود علی رغم دکترایی که رفتم حالم خوب نشد اما الان به جایی رسیدم نمیتونم تا سر کوچه برم خرید بکنم .

حس میکنم نگام میکنن و میگن این دختره چرا این طوریه از لحاظ چهره و یا اعتماد بنفس کم . درسته که ذهن خوانی غلطه اما تحت فشارم . وقت دکتر گرفتم که درمان کنه منو ولی نمیدونم چطوری اون روزی که وقت دارم برم بیرون !!! منزوی دارم میشم شایدم شدم . اگر تجربه دارین و شمام یه روزی سختتون بوده بیرون برین بگین چیکار کردین خوب شدین؟ حس بدیه چطوری مهارش کردین؟

مرتبط :

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

تعریف یه مرد از تنهایی چیه؟

خدایا ازت می خوام دلم و محکم کنی که بتونم تنهایی رو تحمل کنم

بر اثر تنهایی با دختری دوست شدم

دلم میخواد تنها باشم تا آخر عمر

عاشق تنهاییم و دوست دارم از خانوادم دور باشم

میخوام خونه جدا بگیرم و تنها زندگی کنم

دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

شاید بهتر باشه تنها زندگی کنم

دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟

از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم شوهر کنم

می خوام ثابت کنم تنها باشم اتفاقی نمی افته

من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)