سلام به تمامی دوستان خوب من
دوستان من الان 19 سالمه ، دانشجو  هستم . جدیدا ، شدیدا وسواس فکری بد دارم . خیلی خیلی بد، اون قدر بد که وقتی دارم راه میرم اصلا احساس نمیکنم رو زمینم انگار رو هوام و از زمین جدام .

انگار جسم بی روحم ، همش به فکر اخرتم ، همش نگرانم. نگران خیلی هام ، همش فکرهای مرگ رو قبر رو وووو.... ، خیلی ناامید بودم بیشتر شدم .

اینم بگم که ظاهرم رو همیشه حفظ میکنم یعنی نمیذارم کسی از ظاهرم بفهمه چقدر خرابم . همش دوست دارم با خودم باشم . دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم .

حوصله ندارم با دختری دوست بشم که خراب تر منه . و خیلی وقته که با هیچ دختری خط ن انداختم
ازدواج رو بیشتر  ترجیح میدم تا دوستی اما یه سریا هستن که میگن ازدواج نکنی ها ، بدبخت میشی
نمیدونم به ساز کی برقصم والا ...

دوست دارم  با پیر مرد یا کسانی که اعتیاد به مواد مخدر داشتن و درحال ترکن  اشنا بشم. چون خیلی دوست دارن زندگی کنن و  همش به فکر زندگی خوبن و همش خدا رو شکر میکنن و این برام مقدسه که با کسی بوست بشم که بگه این جوری زندگی کن ایجوری زندگی نکن . از دود دم متنفرم

دوستان لطفا نظر بدید و راهنمایم  کنید
دوست دارم تجربه های شما رو در سنین 10 تا 25 از انگشت شما بشنوم

منتظرتون هستم


مرتبط :

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

تعریف یه مرد از تنهایی چیه؟

خدایا ازت می خوام دلم و محکم کنی که بتونم تنهایی رو تحمل کنم

بر اثر تنهایی با دختری دوست شدم

دلم میخواد تنها باشم تا آخر عمر

عاشق تنهاییم و دوست دارم از خانوادم دور باشم

میخوام خونه جدا بگیرم و تنها زندگی کنم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

شاید بهتر باشه تنها زندگی کنم

دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟

از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم شوهر کنم

می خوام ثابت کنم تنها باشم اتفاقی نمی افته

من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)