به نام خدا

سلام بر شما

جوانی 25/26 ساله هستم ( کرجی ) دانشجو رشته مدیریت ترم اول کارشناسی  / دارای کارت پایان خدمت / جودو کار هستم .
جثم کمی به سنم نمیاد یکم کوچیکتر نشون میدم طوری که 4 سال کوچکتر از سنم نشون میدم . ببخشید اگه اینطور خودمو معرفی کردم دوستان متوجه میشن دلیلشو ! ( منظورم با توجه به شرایطی که دارم هست دارم زندگی مو میکنم زود قضاوت نکنند )

خیلی برام سخت گذشت این روز ها و شب ها ، دیگه الان به جایی رسیدم که شاید بهتر باشه تنها زندگی کنم ، شاید بهتر باشه از الان به اینده ای فکر کنم که تنها زندگی کنم ، درسته که میگن خداوند متعال فرمودن همه چیز را «زوج» آفریدم ، اما به جایی رسیدم که کم کم باید قبول کنم و خودمو اماده کنم واسه اینده ای که خودممو خودم هستم .

بعضی وقت ها احساس میکنم روی دست این ادما روی دست خدا موندم ( نه اینکه فکر کنم ادم به درد نخوری هستم به خودم ایمان دارم ) یه بار هم شده از دوستان از کارشناسان میخوام که خودشونو جای من بذارن بجای اینکه حرفای تکراری حرفایی که همش صلوات صلوات باید رفت جلو بزنن .... کمی درک کنند . بعضی وقت ها از همه ی اون ادما چه پسر چه دختر که از تنهایی مینالن دلگیرم . 

دوستان تنهایی یعنی نخوای تنها باشی اما بخاطر دیگران که میخوان تنها باشن باید تنها باشی !

از هیچی دلگیر نیستم خدا رو شاکرم بابت همه چی ... یه وقت هایی فکر میکنم وسیله ای هستم واسه قدر دونستن داشته های دیگران ... حداقل از این بابت خوشحالم ...

حداقل کاش یه اتفاقی بیافته که دیگه از همه چی مطمئن شم !


مرتبط :

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

تعریف یه مرد از تنهایی چیه؟

خدایا ازت می خوام دلم و محکم کنی که بتونم تنهایی رو تحمل کنم

بر اثر تنهایی با دختری دوست شدم

دلم میخواد تنها باشم تا آخر عمر

عاشق تنهاییم و دوست دارم از خانوادم دور باشم

میخوام خونه جدا بگیرم و تنها زندگی کنم

دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟

از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم شوهر کنم

می خوام ثابت کنم تنها باشم اتفاقی نمی افته

من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)