سلام

دخترم، 24 سالمه . قبلا زیاد به فکر ازدواج و بچه دار شدن بودم. کلی کتاب خوندم. کلی سایت و سی دی بحث های ازدواج و فرزند داری و ... .

ولی الان چند ماهه از ازدواج و ... کلا سرد شدم . اصلا دوست ندارم نسلم ادامه پیدا کنه. اصلا دلم نمیخواد زندگیم رو با کسی شریک بشم. سر درگمم نمیدونم چمه . پیش اومده شما اینجوری بشید ؟ من باید چکار کنم ؟

یه نکته من قبلا از نظر جنسی گرم بودم. الانم بعضی شب ها و روزها اذیت میشم. ولی بازم دلم نمیخواد ازدواج کنم.


مرتبط:

دخترم، اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم

به دختری علاقه دارم که نمیخواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشیخت نمیشم

نمی تونم هیچ پسری رو برای ازدواج دوست داشته باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)