سلام دختری 24 هستم
من شدیدا دختر گرم مزاج و پر شر و شوری بودم. از 15 سالگی با خیلیا دوس بودم. حدود دو ساله که تصمیم گرفتم با کسی دوس نشم. و حدود یک ساله خود ارضایی رو ترک کردم.
خیلی پشیمونم از همه کارای بدی که انجام دادم. توبه کردم که دیگه دختر خوبی شم. و موفق هم بودم تو این مدت.
اما من یه مشکلی دارم اونم اینه که دیگه نمی تونم هیچ پسری رو دوس داشته باشم. موقعیت ازدواجم خیلی زیاده ولی هیچ کسی منو جذب خودش نمی کنه. عاشق هیچ کس نمی تونم بشم. نسبت به همه بی اعتماد شدم. احساس می کنم همه دوس داشتنا سطحیه.

شرایط ازدواج رو تا حدودی فکر می کنم دارم. تیپ قیافه خونه ماشین شغل تحصیلات به طوری که همسر آینده م سر کار هم نره من می تونم خرج زندگیمونو بدم خیلی بهتر از اون چیزی که تصور می کنه.

اما من چه جوری می تونم کسی رو دوس داشته باشم و باهاش زندگیمو ادامه بدم با این بی اعتمادی؟ این جوری می شه زندگی کرد؟ من خیلی هم شکاک و حساسم. فکر کنم همیشه باید جاهایی که میره رو چک کنم یا شاید گوشیش هم چک کنم. 

حتی اگه یه نگاه به یه دختر غریبه هم بکنه من دیوونه می شم. خودمم از اون طرف بهش قول میدم همون جوری که دوس داره باشم. فقط می ترسم از ازدواج. می ترسم با کسی ازدواج کنم که بره یکی دیگه رو صیغه کنه. یا کارمون به طلاق کشیده شه. یکی بهم بگه چی کار کنم؟


مرتبط:

دخترم، اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم

به دختری علاقه دارم که نمیخواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

بر خلاف قبل الان دلم نمیخواد شوهر کنم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشیخت نمیشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)