با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
خودم پارسال به خاطر دهن لقی یکی ازدوستان صمیمیم که همکلاسیم بود چنان ضربه ای خوردم که با اینکه بیشتر از یک سال از اون قضیه می گذره ولی بازم آثارش در من مونده. هنوز هر روز صبح با فکر اون بیدار میشم. نمیتونم هضمش کنم که چرا این کارو کرد؟ من که هیچ کاری بهش نداشتم !! ...
یعنی این افراد سادیسم دارن یا فکر میکنن ما، مازوخیسم داریم؟ تو ذهن افراد بد ذات چی میگذره ؟
من نمیخوام خودمو عاری از گناه نشون بدم. اصلا... ولی خدا شاهده تو زندگیم سعی نکردم و نتونستم بد ذاتی کنم و باعث ناراحتی کسی بشم. ولی اطرافیانم تا میتونن با نیرنگ و حیله با من رفتار میکنن و زندگی رو واسم جهنم کردن ...
اصلا نمیتونم منطق این افراد و بفهمم ( البته اگه منطقی در کارشون باشه !!) نمی فهمم از این کارا چه سودی بهشون میرسه؟ کاملا گیج شدم... انسان ها تو زندگیشون سعی میکنن بهترین باشن... همه دلشون میخواد برن به بهشت.. خوب، پس چرا این رفتارارو انجام میدن؟

وقتی میدونن با این کارشون، نفرین طرف پشت سرشونه چرا دست به انجام این کار میزنن؟ خیلی سعی کردم خودمو جای این افراد بذارم و گفتم شاید مسائلی هست که من ازش بی خبرم و تا جای اون افراد نباشی دلیل این کارشونو درک نمیکنی. ولی نتونستم. یه بار خیلی سعی کردم سر یکی شیره بمالم و اذیتش کنم ولی وجدانم راضی نشد، من نمیتونم
میشه بگید تو ذهن این افراد چی میگذره و برای انجام این کاراشون چه دلیلی دارن؟ ذهنم خیلی آشفته ست...

مرتبط:

نمی تونم احترام دلخواهم رو از اطرافیانم جذب کنم

علت توجه و احترام گذاشتن انسان ها به یک دیگر چیست ؟

احترام گذاشتن به مردان سخته ؟

نگاه ها ، قضاوت ها و نیش و کنایه های اطرافیان اذیت مون میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)