سلام

 یه سوالی از پسرا داشتم میخواستم بدونم پوشیدن چه لباسی و چه حرکاتی از طرف جنس مخالف باعث تحریک شما میشه؟

 من یک دختری هستم که کمتر حجابم رو رعایت میکنم و میخواستم با کمک شما رفتار و حرکاتی که نادونسته باعث تحریک آقایون میشه رو ترک بکنم 

خواهشا کمکم کنید مثلا من اصلا نمیدونستم که پوشیدن جوراب نازک اشکال داره!

بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)