سلام

دوستان با یک وبلاگ با مضمون ازدواج اشنا شدم حیفم اومد به خانواده برتری های گل معرفیش نکنم طلبه ای در عصر انتظار نام داره و حاج اقا حسین عالمی مدیرش هستن اینم متن توضیحی خود حاج آقا :

سلام خداوند بر شما

به جوشکاری خوش آمدید

جوشکاری محل جوش دادن انسان ها به خداوند، عالم خلقت و انسان های دیگر است. ما فقط بدنبال ازدواج جوانها نیستیم، اما بخش اعظم و مهم کار ما ازدواج جوانها است!

جوشکاری امروز متشکل از ۴۰۰ پرسش و پاسخ در یک منظومه عقلانی و منطقی، راهنمایی برای سبک زندگی همه ما است که نیمی را مردم و جوانها نوشته و نیم دیگر را بنده نوشته ام.

شاید برای برخی از افراد جوابهای بنده اهمیت چندانی نداشته باشد اما بدلیل اینکه این سوالها برخواسته از دل جوانهای خوب سرزمینمان بوده، مسلما بسیار قیمتی و ارزشمند هستند، سوالهای واقعی مردم این کشور که به سادگی و بدون خجالت و حیای بیمورد برای این طلبه نوشته شده و همگی در یک منظومه در منظر شما قرار گرفته اند.

نمیدانم مجرد هستید یا متاهل، مرد هستید یا زن، از شما میخواهم این سوالها را در نگاهی کلی اما دقیق مرور کنید. شاید مشکلات ناگفته شما و اطرافیانتان در این مجموعه از زبان شخص دیگری مطرح شده باشد.

از این پس صفحه ابتدایی را به مطالب کمتری اختصاص خواهیم داد و برای دسترسی بهتر به مطالب پیشین کافی است به آرشیو ماهانه وبلاگ رفته و بر روی کلمه فروردین یا اسفند کلید کنید.

شیوه مورد نظر در آینده بدین گونه است که قبل از اظهار نظر در مورد هر مساله، مدتی پرسش بدون پاسخ را پیش روی خوانندگان محترم قرار دهیم تا همگان بتوانند نظرات خود را در آن باب بیان کنند، و سپس با گذشت مدتی جواب به سوال اضافه خواهد شد.

و در انتها پیشنهاد می شود که  جوشکاری را از ابتدا به شکل منظم و پیوسته بخوانید  تا به مراتب از لذت بیشتری بهره مند گردید.

حسین عالمی

آدرس : http://hosseinalemi.blogfa.com

معرف : "سلاله"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)