سلام 
من دختری هستم ۱۹ ساله، که پوشش معمولی دارم یعنی فقط موهام کمی به صورت کجکی بیرونه ولی دختر لوس و جلف و سبک و بی بند و باری نیستم.
مشکلم اینه که در پوششم در دوگانگی هستم گاهی همون طور که در ابتدا گفتم هستم و گاهی رو سریم رو محجبه سر می‌کنم مثل زنان لبنانی. با اینکه پوششم ساده است ولی چه در حالت اول و چه در حالت دوم زیبا میشم و توجه دیگران به سمتم جلب می شه حتی در حالت دوم بیشتر انگار که در حالت دوم چهره م زیبا تر می شه. 

من با پوشش دومم می‌خواستم که بیشتر به دستورر خدا عمل کنم ولی انگار که توجه نامحرم با حالت دوم بیشتر به سمتم جلب می شه. خیلی ناراحتم و می گم حالا کسی که منو تو دو حالت دیده باشه درباره م چی فکر می‌کنه یعنی فکر می کنه من آدم دو رویی هستم در حالی که اصلاً این گونه نیست.
من هنوز نتونستم تصمیم بگیرم و با خودم کنار نیومدم از طرفی می‌ترسم پوشش دوم و انتخاب کنم و نتونم تا آخر نگهش دارم و بعد باعث بدبینی دیگران نسبت به خودم بشم و بگن اینکه با حجاب بود چرا یهو بی حجاب شد و هنوز جرأت انتخاب پوشش دوم ندارم. از طرفی هنوز نمی دونم با مردی ازدواج کنم که مثل خودم نمازش و می خونه و به احکام خدا عمل می کنه ولی مثل خودم معمولیه یا با یه پسر مومن واقعی ازدواج کنم. 
اگه از یه پسر مؤمن واقعی خوشم بیاد و اونم ازم خوشش بیاد من حاضرم اگه اون ازم خواست محجبه بشم و حتی چادرم سر کنم. حالا سوال من اینه که یه آقا پسر مومن ممکنه از من خوشش بیاد باهام ازدواج کنه چون خودم بلاتکلیفم ولی اگه اون که دوستش دارم ازم بخواد با جون و دل پوشش دوم انتخاب می‌کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)