سلام
مشکل من بدبختی و بیچارگی هست مشکل من اینه که افسردگی گرفتم تا حد زیادی دیوونه شدم اون قدر که با خودم حرف می زنم. من مثلا وقتی با گوشی که کار می کنم توی همین تایپ و چت کردن ساده با کسی وقتی می خوام یه جمله سلام چطوری؟ رو بنویسم پنج شش بار یا حتی بیشتر پاک می کنم و دوباره تایپ می کنم حتی اگه این جمله رو برای طرف مقابلم ارسال کرده باشم و حتی اون سین زده باشه دو طرفه پاک می کنم و دوباره می فرستم. 

حالا دلیل این کارم چیه؟ من مغزم قاطی کرده مثلا فکر می کنم من اگه این سلام رو وقتی دارم تایپ می کنم و ارسال می کنم اگه به چیزهای بد فکر کنم میان منو زندانی می کنن یا جونم رو می گیرن. مثلا یه دفعه از تو مغزم این جمله می گذره که این مسئولین خیلی فلان و فلان هستن همزمان هم دارم جمله خودم رو تایپ می کنم یه دفعه فک کنم با گفتن این توهین یا این حرف حتی با اینکه توی دلم گفته میشه و به صورت زبانی و با صدای بلند نمی گم میان دستگیرم می کنن و زندانی و فلان

واقعا من چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)