سلام

چند وقتی هست یه دختری در فضای اینستاگرام فعالیت میکنه و فیلم هایی از خودش میذاره که توشون خیلی وقیحانه و بی شرمانه از هر چیزی صحبت میکنه... الان حتی پوشش ش رو هم خیلی کم کرده ... از ایرانیا بد میگه و باعث جنجال و توهین های قبیحانه ایرانی ها و افغان ها به هم شده ( خیلی از ایرانیا بخاطر لهجه اون دختر بهش میگن افغانی و افغان ها هم مقابله به مثل میکنن که همه این حرفا با توهین همراهه )

اسمش نمیارم تا اگه کسی نمیشناسه پی اش نره و این آدم مزخرف رو نشناسه و مثل من حالش بد نشه .

چند وقت پیش یکی از هکر های معروف اینستا هکش کرد و در مصاحبه ای که داشت گفت در ایمیل های این دختر ارتباطش با سازمان های اطلاعاتی و وهابی ها بنظر میرسیده .

 چند روز پیش هم بود که یه آقا پسری یه صفحه زد تو اینستاگرام و سعی کرد این دختر رو به همه بشناسونه... حتی عکس هایی رو هم از نوجوونیش و زمانی که ایران بوده گذاشت ...

از روزی که اون فعالیت میکرد اون دختر پست نذاشت حدود دو سه روز گذشت و پیج پسره هک شد !! و همه عکس ها هم پاک شد ... توی اون صفحه اون پسر اسم و فامیل و دلیل تنفر اون دختر از ایرانی ها و اصلیتش و تاریخ تولدش گفت.. . حالا این دختر خیلی گستاخ تر شده ، دهن به چرت و پرت گویی راجع به مسائل دینی وا کرده ...

کامنت هایی که در اون ها توهین به ائمه و پیامبر و حتی حضرت عباس هست رو تو قسمت استوری اینستاگرامش میذاره ... حتی قبلا قرآن هم آتیش داده .

حالا حرف من اینه، من یه کلیپ ازش دارم خودش قبلا پخش کرده ، و محتوای پ*** داره ، اشکالی داره اگه با پوشوندن یا نپوشوندن اون کلیپ بدم دست صفحات پر بازدید اینستاگرامی ؟ شاید از رو بره خیلی وقیحه .

اگه بدم گناه میکنم و در حق اون ظلمه نه؟  خیلی وسوسه میشم که فیلمش پخش کنم ولی نمیخوام اون از من چیزی طلبکار بشه ... ، همچنین میدونم ممکنه باعث به گناه افتادن یه جوون بشه ... ، البته اگر پخشش کنم نمیدم دست هر کسی میدم دست کسی که بدونه کجاش رو و چجوری پخش کنه .


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)