سلام
دختری هستم بین 25 تا 30 سال. دارای مدرک ارشد از یک دانشگاه نه چندان خوب . فرزند اول خانواده و دارای دو خواهر کوچک تر. خانواده تحصیلکرده و موجه و با وضعیت مالی خیلی خوب.

مشکلی که من دارم اینه که من تمایل به ازدواج دارم ولی به کلی اعتماد به نفسم رو برای ازدواج از دست دادم . من متاسفانه پوست خوبی ندارم پوستم سبزه تیره هست و ترک های پوستی متعدد دارم .

ولی چهره م معمولیه متاسفانه توی شهری که من زندگی می کنم اکثرا همه پوست های سفید و عالی دارن . می ترسم از ازدواج و آینده ، من عاشق پدر و مادرم هستم مثل یک پرنسس باهام رفتار شده و با تمام وجود خوشبختم ولی می دونم آرزوی پدر و مادرم ازدواج من و دیدن نوه شون هست .

این مسئله منو خیلی ناراحت می کنه و خواستگار مناسبی هم ندارم اخیرا پسری با تحصیلات زیر دیپلم و خانواده ای متلاشی به من ابراز علاقه کرده وسوسه شدم باهاش ازدواج کنم نمی دونم این تصمیم درسته یا غلط ؟

خواهشا منو راهنمایی کنید .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)