سلام

سوالی داشتم از آقایان اینکه واقعاً سیستم شما چه جوریه؟ چند سال پیش که سنم کمتر بود برادرم از من سوالی پرسید اینکه چرا شما دخترها از چادر سر کردن تو خونه پیش مهمون امتناع می‌کنید من اون موقع به دلیل حریم‌ها روم نشد جوابش رو بدم.

ولی اینجا میگم که به این دلیل که ما فکر می‌کنیم فقط تو بیرون بین آدم‌های غریبه آدم مریض وجود داره که ممکنه به ما نگاه بد داشته باشه و تو فامیل و خودی‌هایی که ما بهشون اطمینان داریم فکر نمی‌کنیم چنین آدم‌هایی وجود داشته باشه.

در واقع من اوایل فکر می‌کردم که با چادر سر کردن پیش فامیل دارم بهشون اعلام می‌کنم که  نگاه شما بده و من به دلیل نگاه بد شماست که چادر سر می‌کنم و این رو یه جور توهین به طرف می دونستم ولی رفته که با سیستم آقایان آشنا شدم  و فهمیدم از طریق چشم تحریک میشن و به حجم و پستی و بلندی‌های بدن زن این قدر حساس هستن این نوع پوشش در مقابل شون برام توجیه پذیر شد.

علت اینکه چنین سوالی می پرسم اینه که چند روز پیش تو مجلسی بودیم توی فامیل که به نظرم زن‌های  اون مجلس هم مثل اوایل من فکر می‌کردن و در مقابل مردان فامیل چادر سر نمی‌کردن ولی وقتی غریبه ای به مجلس وارد می‌شد چادر سر می‌کردن و از اینکه من بین فامیل چادر سر می‌کنم فکر کنم یه جورایی متعجب بودن.

در این بین دختری بود که سارافون تقریباً کوتاهی پوشیده که رون پاهاش کاملاً مشخص بود و از مهمون ها پذیرایی می‌کرد و فکرم همه ش مشغول این بود که اگه خصوصیت بصری بودن مردان و تحریک پذیرشون از طریق چشم تو همه آقایان یکسان باشه که مردان مجلس باید همه شون الآن باید در حالت تحریک باشن با توجه به حساسیت شون در مقابل لباس تنگ و کوتاه و رون خانم‌ها!  

ولی یه سوالی هم تو ذهنم شکل می‌گرفت که آیا این تحریک پذیری شون به نوع نگاه شون هم بستگی داره یا نه یعنی ممکنه مردی با دیدن چنین صحنه‌هایی به علت اینکه مثلاً نگاهش پاکه تحریک نشه؟ 

یا نه هر مردی با دیدن چنین صحنه‌هایی صد در صد تحریک می بشه؟ 


بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)