سلام

شما شب ها راحت میخوابین؟

من داغونم . خوابم خواب نیست بیداریه محضه . فرض کنید خوابیدین بعد تو خواب صدای همه رو بشنوید حرفاشونو بتونید تجزیه تحلیل کنید . تو خواب بدونید خوابید و اینا رو میشنوید . کسی بیاد بالا سرتون لازم نباشه صداتون کنه چون قبلش شما بیدار شدی و نگاش میکنی .

من حتی یه تصویر محو از اطرافمم دارم . یعنی همه بهم گفتن وقتی خوابی بازم چشات نیمه بازه ! یعنی کمی پلک چشمام بازه واسه همین محیط پیرامونم رو تو خوابم میبینم! در کل نشون میده مغزم استراحت نمیکنه .

واسه همین هر چی میخوابم کمه ! روزی بیست ساعتم بخوابم باز خسته ام . اصلا از خواب که بیدار میشم اینقده تو خواب دویدم و کار کردم و فکر کردم  و این چیزا میبینم که بیدار که شدم باید استراحت کنم چون واقعا خسته ام ! 

تو خواب برنامه ریزی میکنم . فکر میکنم به کارا و تصمیمایی که باید انجام بدم . دوران تحصیلم مثلا امتحان فیزیک اگه داشتم تو خواب اینقده فرمولا رو دوره میکردم که دیگه تو بیداری از حفظ بودم !

توی خواب دنبال وسایلی که گم کردم میگردم و اینقدر فکر میکنم که یادم میاد ! فرداش میرم اونجا پیدلش میکنم . نگید خوبه . وحشتناکه که مغزت یه لحظه استراحت نکنه. خوابم زیاد میبینم و تو خواب میدونم که دارم خواب میبینم!

مثلا خواب میبینم دور از جون بابام مرده ! تو خواب گریه میکنم بعد به خودم دلداری میدم که غصه نخور خوابه بیدار شدی زنده میشه ! البته بازم چون تو شرایطش قرار گرفتم غصه میخورم !

گاهی که استرس دارم یا فرداش کاری باید انحام بدم که دیگه واویلا! تا صبح هزار دفعه تو خواب اون کارو انجام میدم .

یعنی هم اون کار ها رو انجام میدم هم به محیط اطرافم تسلط دارم هم مغزم فعاله و میدونه داره خواب میبینه . دارم دیوونه میشم .

دکتر رفتم دیازپام و اینا داده که اگه بخورم ساعت مشخصی باید بخوابم و اگه نشه بخوابم دست و پام میلرزه . و چون بچه کوچیک دارم نمیتونم مصرف کنم .

همش 25 سالمه اما اعصابم داغونه . ذهنم خسته اس . همه ش میخوام بخوابم . کم طاقت شدم .

من باید چیکار کنم .


مرتبط:

چطور صبح ها سر حال باشم تا برای کنکور بخونم

برای کمبود خواب شبانه چه راه حلی دارید؟

نداشتن خواب راحت و داشتن وسواس های عجیب ذهنی

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه؟

بعد از بیدار شدن از خواب باید استراحت کنم!

هر کاری میکنم نمیتونم قرص خواب رو کنار بذارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)