سلام

دارم دیوونه میشم . از خدا معجزه میخوام . میدونم از دستش برنمیاد ! خودمم میدونم اگه بگم ماه دو نصف بشه میشه اما این معجزه نمیشه . توی خانواده ام یه بمب افتاده آماده انفجار!!!

همه داغونن یا نمیفهمن دارن چه غلطی میکنن اونیم که میفهمه کاری از دستش برنمیاد و رو به سکتس!! سکته برای جوون بیست سی ساله اب خوردنه اگه حجم غصه هاش اندازه ی ما باشه ! بمبی که ضرر مالی جونی آبرویی همه چی با هم داره ! یعنی نابودی با ذلالت و حقارت !

نمیتونم بگم از مشکلاتمون اما میخوام ازتون کمکم کنید . یه مشکل و دو تا نیست . دست به دست هم دادن واسه رسیدن به مرگ تدریجی . روز به روز دردی چرکین تر و تعفن آورتر .  از خدا بخواید معجزه نشون بده ! این کار از دو نیمه شدن اقیانوس سخت تره ! اصلا این معجزه اگه اتفاق بیوفته از معجزه ی قرآن بزرگتره ! یه معجزه ی محال !

خیلی نا امیدم . چیکار کنم . دعایی هست من بخونم خدا یه نظر به ما بندازه؟؟ دنیای ما جهنمه با ظاهری بهشتی! دعا کنید برامون . خواهش میکنم .

مامان من که از لقمه دهنش گرفت نذر داد واسه ائمه ! چرا خدا دلش براش نمیسوزه . خدایا امتحان نکن رحم کن . یعقوب نبی از پس این امتحان بر نمیاد ما که دیگه معلوم الحالیم .

اگر واقعا الرحمن الراحمینی نشون بده رحمتو ! ببخشید بیشتر درد و دل بود اما محتاج دعام .
یه دعایی بگید واسه آرامش . من کاری دیگه از دستم برنمیاد .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)