سلام دوستان

من دانشجوی کارشناسی علوم پزشکی هستم و درسم تازه تموم شده. قصد داشتم که برای کنکور ارشد 1400 شرکت کنم ولی متأسفانه نتونستم درس بخونم و حدودا 40 روز بیشتر به کنکور نمونده و احتمال قبولیم خیلی پایینه. از اون طرف هم سربازی دارم و باید برم خدمت. ولی چون 8 ترمه تموم کردم، یک سال معافیت تحصیلی دارم.

می خواستم یه سال پشت کنکور بمونم ولی می ترسم تو این یه سال هم درس نخونم و الکی از هم سن و سال هام عقب بیفتم. به نظرتون میشه موقع سربازی درس خوند؟ اگه کسی تجربه ش رو داشته ممنون میشم که کمکم کنه ...

 

پیشنهاد:

لیسانس کامپیوترم رو که گرفتم برم ارشد بخونم یا برم سربازی؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

بعد از سربازی میشه برای یه رشته خوب درس خوند؟

درس یا سربازی؟

بحث غیبت سربازی و تحصیل در دانشگاه

میخوام از دانشگاه انصراف بدم برم سربازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سربازی و ادامه تحصیل (۱۱ مطلب مشابه)