سلام

دوستم بعد یکسال پشت کنکوری رشته ... دانشگاه ... قبول شد. بخاطر یک سری مشکلات خانوادگی که داشت از جمله دعواهای پدر و مادرش و.... وقتی رفت ... روحیه خوبی نداشت از طرفی ... رشته ی مورد نظرش نبود هدفش پزشکی بود.

دوستم خیلی دختر سنگین و متین و عاقلیه و هیچوقتم با پسری دوست نبوده. اما از وقتی وارد دانشگاه شده با پیشنهادهای زیادی از طرف همکلاسی هاش مواجه شده و چندین مورد بهش ابراز علاقه شدید کردن.

از این وسط این عاشق یه پسری شده که اهل ... و هم رشته خودشه. در ضمن اون پسر یک سال ازش کوچیکتره و از 16 سالگی دوست دختر داشته. از طرفی پسره گفته سرطان داره ( معذرت میخوام از نوع جنسی ) و قراره عمل بشه و تا آخر عمر هیچ وقت بچه دار نمیشه.

یه بیماری دیگه هم داره مربوط به چشمهاش و اگه عمل بشه احتمال کور شدنش هست. اون به دوستم گفته بود چون دوستت دارم فراموشت میکنم اما بعد این حرف باز هم دوستمو ول نکرده بود و همچنان بهش پیام میداد و حتی براش هدیه هم خریده بود.

یکبار هم خواهر کوچیکتر پسره زنگ زده بود به دوستم و کلی دعوا کرده بود که مزاحم داداشم نشو. یکبار دیگه هم یه نفر دیگه تو تلگرام پیام داده بود و خودشو نامزد پسره معرفی کرده بود و پسره هم منکرش نشده بود.

اینم بگم که دوستم چهره معمولی داره اما خوش لباس و امروزیه و این همه پسرایی که ابراز علاقه میکردن به نظرم هدفشون دوستی بوده.

خودشم این طوری میگه اما این یه مورد دوستم عاشقش شده و به نظر خودش با بقیه فرق داره .حالا دوستم درسش به شدت افت کرده و تمام فکرش درگیر اون پسره.

داره خودشو نابود میکنه تو شهر غریب. اینم بگم که از نامزد پسره دیگه خبری نشد و هیچ حرفی هم زده نشد. حالا من فکر میکنم اصلا نامزدی در کار نبوده و از طرف خود پسره برای اطمینان از اینکه دوستش داره بوده.

نمیدونم چکار کنم و چی بهش بگم تا از این وضعیت بیرون بیاد. همش نگرانه هر وقت که برمیگرده شهرمون میرم میبینمش ( واقعا مثل دو تا خواهر هستیم ) هر چی میگم سریع بحثو عوض میکنه و به سمت اون پسر میکشونه .

کاملا مشخصه به هیچی جز اون پسره فکر نمیکنه. از طرفی اون پسر اینطور که من فهمیدم خیلی بچه گانه رفتار میکنه و هیچ اطمینانی نیست که راست بگه که دوستش داره.

میترسم از اینکه دوستم شکست عشقی سختی بخوره چون من که از دور به این قضیه نگاه میکنم احساس میکنم همش دروغ و پوچه. تو رو خدا یه راهی بگین که بتونم چشمهاشو باز کنم و عاقلانه تصمیم بگیره چون داره زندگیشو نابود میکنه.


مرتبط با شکست عشقی:

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

چگونگی به دست آوردن دل دختری که شکست عشقی خورده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)